Skip to main content
Antwoord

Wijzigen e-mail adres voor product Thuis lukt niet

• November 2, 2020
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik wil het e-mailadres in het product Thuis aanpassen omdat de facturen hiervan naar een oud/verkeerd e-mailadres worden verstuurd.
In MijnKPN staat het juiste e-mailadres, dat is een andere dan in het product Thuis

Hoe moet ik het wijzigen in het product Thuis?

Beste antwoord door Robin_

Hi dennisendaisy, een hele goeie vraag! Ik ben gaan kijken en onder de contactgegevens stond inderdaad nog een ander e-mailadres. Ik heb dit gelijk aangepast naar het MijnKPN e-mailadres :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2020

Krijg ik hier nog antwoord op??

• November 4, 2020

Dag @dennisendaisy , welkom op het forum. Dat kan even duren want het is de laatste tijd erg druk op het forum. Je kunt alvast in MijnKPN je adresgegevens en klantnummer invullen; dan kan een moderator er direct mee aan de slag zodra er eentje tijd heeft.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2020

Dag @dennisendaisy , welkom op het forum. Dat kan even duren want het is de laatste tijd erg druk op het forum. Je kunt alvast in MijnKPN je adresgegevens en klantnummer invullen; dan kan een moderator er direct mee aan de slag zodra er eentje tijd heeft.

Hé Henk, dat is gebeurd inmiddels.

Robin_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 7, 2020

Hi dennisendaisy, een hele goeie vraag! Ik ben gaan kijken en onder de contactgegevens stond inderdaad nog een ander e-mailadres. Ik heb dit gelijk aangepast naar het MijnKPN e-mailadres :slight_smile: