Skip to main content

Is het mogelijk voor drie aparte personen een eigen account aan te maken? Zoals bijvoorbeeld bij Netflix en Amazon “wie kijkt er” en dan dus de keuze kunnen maken Dochter - Ma - Pa ….

Een eigen account op wat? Op de tv dienst van KPN? Nee. Dat kan niet.


Hallo @DigiSenior, welkom op het KPN forum. Waar wil je precies voor gebruikers een eigen account aanmaken? Als het de itv app betreft, dan moet ik je teleurstellen. Daar is dat niet mogelijk. 


Als twee dames gebruik maken van de zelfde opslagruimte die het tv abonnement biedt, komt het voor dat de ene denkt: “Oh heb ik al gezien, kan gewist worden”...ja jammer dan, die opname was van dochterlief, die dan niet lief meer is.. Om dat te voorkomen hoopte ik dat je net als bij Netflix, Prime of HBO voor ieder een aparte gebruiker kon creëren.

Welnu dat kan bij KPN niet (zoals wel meer niet kan bij deze club) Dus dan maar een digitenne abo erbij. Tja voor je dan de juiste info, artikelen, en feedback hebt...Nou ja ik zie het maar als een uitdaging, maar het is en blijft wat contact en service betreft (hoe zeer ze hun best ook doen) een oeverloos theater van de lach en van het drama.