Skip to main content
Beantwoord

1 interactieve tv + 1 digitenne ontvanger, gratis opnemen?

• January 26, 2020
  • 2 reacties
  • 136 keer bekeken

L.s.,
Hoe kan ik “mijn opnames” activeren? 
afstandsbediening kan ik installeren, maar “record-knop” reageert niet.

heb 1 interactieve tv + digitenne tv.
Opnemen is dan gratis, zo heb ik het begrepen.

groet Carla 

Beste antwoord door PeterG

Nee. Niet gratis in dat geval.

Opnemen is gratis als je een Hussel abonnement hebt met minimaal 2 ontvangers voor Interactieve televisie. (digitenne staat daar los van, want daar kan sowieso niet mee opgenomen worden)

Ik vermoed dat jij nog een Alles in 1 abonnement hebt? Dan is opnemen alleen inbegrepen bij A-i-1 Standaard en Premium.

Je kunt wel het opnemenpakket gaan afnemen. Dat kost € 4,99 per maand en werkt alleen op de interactieve ontvanger. Digitenne ondersteunt opnemen niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 26, 2020

Nee. Niet gratis in dat geval.

Opnemen is gratis als je een Hussel abonnement hebt met minimaal 2 ontvangers voor Interactieve televisie. (digitenne staat daar los van, want daar kan sowieso niet mee opgenomen worden)

Ik vermoed dat jij nog een Alles in 1 abonnement hebt? Dan is opnemen alleen inbegrepen bij A-i-1 Standaard en Premium.

Je kunt wel het opnemenpakket gaan afnemen. Dat kost € 4,99 per maand en werkt alleen op de interactieve ontvanger. Digitenne ondersteunt opnemen niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 26, 2020

Beste PeterG,

was n gepuzzel, maar ik snap al dat “Gehusseld” nu.

bedankt voor je reactie, ik kan gaan opnemen 👌

groet Carla