Skip to main content

Ik baal van kon service. Ik denk te stoppen met kpn

Welkom op het forum, @Bertrandklacht! Ik begrijp uit de titel dat je een extra tv ontvanger hebt aangevraagd maar dat je die nog steeds niet hebt ontvangen? Dat is heel raar, en zeker iets waar we naar moeten gaan kijken. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier weer als je dat gedaan hebt. Dan pakken we dit met je op.


Ik heb precies het zelfde een maand wachten op 2e tv kast is echt slechte service van KPN


Nou dan zal er ergens iets mis gegaan zijn.  Kan overal gebeuren he! Goed dat je het hier meldt. Een medewerker pakt over een paar dagen op.


Kan natuurlijk gebeuren. We zijn allemaal mensen gelukkig maar als je 3 keer belt en je krijgt elke keer een ander antwoord daar word je niet vrolijk van. Ik had gewoon verwacht bestellen en dan binnen een week een kastje in huis. 


Ik moet echt zeggen dat KPN ondanks het lange wachten, dat ze het netjes hebben opgelost.


Je hebt absoluut een punt.  Helaas gaat het nogal eens fout bij de telefonische klantenservice. Maar ik weet zeker dat de medewerkers hier het voor je gaan regelen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Nou mij tv kastje is nog niet binnen komt pas 2 november tot die tijd geen 2e tv aan kunnen sluiten! Terwijlje een mail krijg 15 oktober gaat het in,dan verwacht je ook een kastje toch???


Hoi @Barbara1987, welkom! Vervelend dat je zo lang moet wachten. Dat verwacht je inderdaad niet. Het klinkt alsof de bestelling onder water ergens is vastgelopen waardoor het met vertraging binnenkomt, en ook met vertraging ingaat. Is het voor nu verder duidelijk of kan ik nog iets voor je nakijken? Zo ja, vul dan ook  even je forumprofiel in.Â