Skip to main content

Hallo, gisteren (21-dec-22) heb ik een wijziging via MijnKPN aangevraagd. De wijziging behelst het aanpassen van het TV decoders  (van 3 naar 2). Nu wordt er gemeld dat n.a.v. de aangevraagde wijziging een nieuw modem wordt opgestuurd. Dat is niet wat ik aangevraagd heb. Daarnaast kan dit modem (ExperiaBox v12) niet eens aangesloten worden thuis, omdat mijn huidige modem (Fritzbox 5490) rechtstreeks op de glasvezel zit aangesloten, dus niet via een extra glasvezelkastje. Dan zou dus ook een glasvezelkastje geplaatst moeten worden. Daarnaast is n.a.v. van wijziging mijn contractdatum met een jaar verlengd. Dat klopt ook niet.

Ik wil alleen 1 TV decoder terugsturen en de rest laten zoals het is!

Mvg Jeroen

 

@JCa1980 

Vul jouw gegevens, als je dat nog niet gedaan hebt, zo compleet mogelijk in. In je profiel van dit forum.

 

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken.

Kan i.v.m. drukte enkele dagen duren.

 

Je kan ook, gratis, 0800-0402 bellen. 


Hi @JCa1980! Erg gek dat er zoveel aangepast is terwijl je alleen één ontvanger minder wilde. 😕 

De modem is an sich niet zo'n probleem. Je kunt de Fritzbox gewoon aangesloten laten en het modem laten voor wat het is. De verlenging van je abonnement is dan wel een ding waar ik vraagtekens bij heb. Het beste lijkt mij om de order te laten annuleren en hem opnieuw aan te vragen via één van mijn collega's zodat het nu hopelijk alleen om de ontvanger gaat. 

Hiervoor kun je op werkdagen tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 met ons bellen via 0800-0402 en vragen naar de afdeling opzeggingen. Je hebt 14 dagen bedenktijd op je bestelling, dus annuleren moet nog prima lukken. Leg bij hen dan ook voor wat er is gebeurd, en laat hen dan één ontvanger verwijderen. Ik hoop dat het dan wel goed gaat! 


@JCa1980 

0800-0402 is gratis.😉


Ik zal ze morgen nogmaals bellen. Wordt dan de 4x keer dat ik met ze bel hierover. Degenen die ik tot nu toe gesproken heb, zijn niet echt deskundig. Vandaar dat ik het via het forum probeerde. 


Het is al opgelost. Bedankt voor de tips.

 


Fijn dat het nu toch gelukt is en bedankt voor het terugkoppelen! 


Waar moet de tv ontvanger naartoe gestuurd worden? Heb hierover nog geen bericht ontvangen. 


Hi @JCa1980, we kunt de ontvanger opsturen naar KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn.