Skip to main content

Ik heb vier ontvangers, waarvan twee voor glasvezel en twee gewone ontvangers. Sinds eergisteren hapert of blijft het beeld vast, waardoor ik een blauw scherm krijgt. UTP en HDMI kabel vervangen, maar nog steeds problemen. Andere drie ontvangen werken goed. Ontvangen opnieuw gereset en software downloaden, maar nog steeds irritant vast zitten. 

Hebben jullie een oplossing hiervoor?

Welke KPN tv ontvangers heeft u?

En welke werken niet meer?


Hallo @Junus 

Ik heb vier ontvangers, waarvan twee voor glasvezel en twee gewone ontvangers.

Je bedoelt waarschijnlijk 2 gewone HD-ontvangers en 2 4K-ontvangers.

Glasvezel heeft niets met tv-decoders te maken.

 


Heb je die ene ontvanger die happert al eens gereset en is die bekabeld of via een draadloze adapter aangesloten


Klopt twee 2 4k ontvangers en 2 gewone. Een van de 2 gewone hapert. Ik heb de modem gereset en de ontvanger 30 seconde. Het is een bekabelde aansluiting. Lijkt wel of kastje stuk is. Ik heb de andere werkende gewone ontvanger op dezelfde aansluiting geplaatst en dat werkt wel goed. 

 


Reset die ene eens compleet.

Zie hier. (maar als hij op de andere kabel wel werkt, ligt het aan de UTP bekabeling. 

 

Dus je hebt 2  4K TV decoders (waarschijnlijk 5202)

En 2  2K TV ontvangers, welke zijn dat?

 


Klopt twee 2 4k ontvangers en 2 gewone. Een van de 2 gewone hapert. Ik heb de modem gereset en de ontvanger 30 seconde. Het is een bekabelde aansluiting. Lijkt wel of kastje stuk is. Ik heb de andere werkende gewone ontvanger op dezelfde aansluiting geplaatst en dat werkt wel goed. 

 

 

Ik vermoed toch dat de tv ontvanger kaduuk is, vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Kun je er niet opwachten dan kun je de klantenservice bellen op 0800-0402 en dan aangeven dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens inspreken waar het over gaat.


Klopt twee 2 4k ontvangers en 2 gewone. Een van de 2 gewone hapert. Ik heb de modem gereset en de ontvanger 30 seconde. Het is een bekabelde aansluiting. Lijkt wel of kastje stuk is. Ik heb de andere werkende gewone ontvanger op dezelfde aansluiting geplaatst en dat werkt wel goed. 

 

 

Ik vermoed toch dat de tv ontvanger kaduuk is, vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Kun je er niet opwachten dan kun je de klantenservice bellen op 0800-0402 en dan aangeven dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens inspreken waar het over gaat.

 

2 gewone???

Welke zijn dit?  HMB2260 of VIP2952 of ??

En de 4K, zijn dat de VIP5202?

 

En hapert hij ook als je hem met de andere verwisselt? 

 

En heb je de complete reset, zie mijn link boven, gedaan? 


Forum profiel is ingevuld met postcode, huisnummer en klantnummer.

De 2 gewone zijn de ZXV8001 en de 4K VIP5202

 

De complete reset is gedaan, kabel vervangen, rechtstreeks op modem. Alles werkt niet. En als ik de andere verwisselt dan werkt het wel op de tv.


Hoi @Junus, je hebt 4 ontvangers waarvan er 1 hapert dus. Je hebt met de hulp hier al een hoop geprobeerd, dat geeft er een mooi beeld van. Welke hapert er precies, zou je het serienummer van die ontvanger ook kunnen toevoegen aan je forumprofiel? Dit kan je doen bij "Persoonlijke opmerkingen”, dan kan ik specifiek met je naar die ontvanger kijken. 


Hoi Jasper,
Serienummer is toegevoegd.


Bedankt voor de gegevens @Junus, ik heb daarmee een nieuwe ontvanger voor je aangevraagd. In een privébericht heb ik je de details hiervoor gestuurd, morgen zal je de nieuwe ontvanger op kunnen halen bij het genoemde servicepunt.