Skip to main content

Tv+ontvanger  bij het aanzetten met de afstandsbediening tv gaat aan ontvanger gaat aan lampje brand groen en geeft geen signaal aan de tv.

Alle kabels zijn goed nieuw internetkabel is bekabeld aangesloten en hdmi nieuwe kabel origineel uit de doos van kpn.

Ontvanger gaat signaal geven bij een herstart ontvanger van de stroom halen en dan doet hij het weer de gehele dag de volgende dag begint het verhaal weer opnieuw.

Bij de tweede ontvanger totaal geen problemen. 

Heb pas sinds een maand Kpn  Tv+ inclusief internet 

Tot nu toe zeer ontevreden ook vanwege het wisselvallige internet was bij ziggo veel beter.

 

 

Hallo @R.R1 ,

Morgen vanaf 8.00 even bellen met 0800-0402. Dan sturen ze jou vast een vervangende ontvanger. 


Hoi @R.R1. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv geen signaal ontvangt van één van de twee tv-ontvangers. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice hiervoor? Ik ben erg benieuwd of het probleem al is verholpen.


Nog geen contact opgenomen we zijn op dit moment niet thuis komen pas eindt van deze week weer thuis ga dan weer proberen doet hij niet dan gaan we lpn bellen dit zal er wel van komen denk ik.

 


Mag ik suggereren dat je het eerst eens met het werkende kastje probeert op de TV waar bij je problemen hebt. Zodat je uit kan sluiten of het nu aan de ontvanger ligt of aan de tv.


We zijn afgelopen weekend thuis gekomen  en toen stond de ontvanger  aan na een week niet thuis zijn geweest  ik dacht dat de ontvanger na geen activiteit automatische naar standbij gaat? de tv aangezet en alles deed gewoon goed nu na een paar dagen nog geen problemen meer gehad dus laten we het hopen dat het zo blijft. Ik vindt het allemaal wel vreemd dat het vanzelf oplost?????????????????‽?.

Gr R.R1


Wat goed om te lezen dat het probleem de afgelopen dagen niet terug is gekomen. Waarschijnlijk heeft jouw ontvanger een update ontvangen in de tijd dat je niet thuis was.