Skip to main content

Hi,

 

1 van onze 2 TV ontvangers (VIP5202) werkt niet goed. Wanneer ik de 'kapotte’ overschakel naar de andere TV in ons huis stoort deze enorm vaak, haperende verbinding en soms ook helemaal geen beeld. Heb alle stapjes al doorlopen, maar weet wel zeker dat het aan deze specifieke tv ontvanger ligt, want bij de andere is er niks aan de hand.

Alleen kan ik nergens vinden waar ik een nieuwe kan krijgen, en eventueel de oude weer terug naar terug kan sturen.  Ik hoor het graag.

 

Alvast bedankt :)

Hallo @KamstraKienhuis ,

Je kunt een omruil regelen door te bellen naar 0800-0402. 

 


Meneer aan de telefoon adviseerde mij de TV Ontvanger te resetten (had ik al gedaan eerder), waarna hij als tip gaf om van abonnement te wisselen om zo de KPN TV+ boxen te ontvangen. Is dat het verstandigst om te doen, of alsnog aandringen een nieuwe TV ontvanger te krijgen?


OK, vreemd dat de klantenservice jou niet wilde helpen met de omruil. 

 

En het is lastig om een goed advies te geven over een overstap naar KPN TV+  

KPN TV+ heeft voordelen en nadelen. Lees er alles over in dit topic :

 

Je bent waarschijnlijk wel goedkoper uit met KPN TV+. Dit zijn de huidige prijzen.

 

 

Een overstap naar KPN TV+ moet je ook weer regelen via 0800-0402. Dus gewoon nog een keer bellen. 

 

edit 5/4: Ook voor een omruil met een andere 5202 nogmaals bellen met 0800-0402.

 


Ja vond ik ook, was ook niet bepaald een vriendelijk gesprek te noemen in het begin. Denk dat ik mijn abonnement maar ga overzetten dan. Hij had het er aan de telefoon ook over dat ik bij het afsluiten van een jaarabonnement voor TV+ ook het ESPN pakket gratis kreeg, maar kan dit nergens vinden op de website. Of heb ik dit wellicht verkeerd begrepen.

 

Iig enorm bedankt voor je antwoorden Noordzee


Volgens mij gaat dit niet goed.

De discussie is dat er 1 van de STB’s defect is dat wil niet zeggen dat meneer een ander abonnement wil.

Mijn inziens moet de STB gewoon vervangen worden voor een nieuw exemplaar en wel van het zelfde type.

Dit lijkt mij geen rocket science voor de helpdesk gewoon bellen en zeggen STB is kapot start niet meer graag een nieuwe punt. 

Ps wees blij met die 5202 want onder normale omstandigheden werkt deze perfect en dat kan je van de laatste generatie zeker niet zeggen.

Dus laat je niet verleiden om om te ruilen of over stappen want daar wordt je gelukkig van.


Volgens mij gaat dit niet goed.

De discussie is dat er 1 van de STB’s defect is dat wil niet zeggen dat meneer een ander abonnement wil.

 

Ik geef ook helemaal niet aan dat @KamstraKienhuis moet overstappen naar KPN TV+. Sterker nog : Ik wijs hem op de voordelen en de nadelen. 

En mijn eerste antwoord was: 

Hallo @KamstraKienhuis ,

Je kunt een omruil regelen door te bellen naar 0800-0402. 

 

Ik heb mijn tweede reactie voor de duidelijkheid nog even aangevuld met een extra zin. 


Hallo @KamstraKienhuis, dit klinkt wel sterk als een defecte tv-ontvanger. Vervelend dat het omwisselen via de klantenservice niet is gelukt. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen en hier in het topic dan even reageren.  Ga ik vervolgens voor je aan de slag om de ontvanger te vervangen.