Skip to main content
Beantwoord

1 verbindingsadapter kapot

  • February 4, 2020
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

Roof
Nieuwkomer

Beste KPN. Hier helaas ook 1 verbindingsadapter kapot. Zou u mij een nieuwe kunnen toezenden. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Roof, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Indien het gaat om een draadloze verbindingsadapter (DVS), dan kunnen we alleen een nieuwe opsturen indien het nog onder de garantie valt. 

Kan je aangeven welke variant je hebt, wanneer je hem gekocht hebt en een bewijs van aankoop opsturen (indien niet via onze klantenservice aangeschaft maar via de KPN webshop)? Ik stuur je even een privébericht met het mailadres waar je dat naartoe kan sturen. 

Verder wil ik je vragen om even je Forum profiel aan te vullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s). Dan ga ik kijken wat ik voor jou hierin kan betekenen!
 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Roof
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2020

@Joep1965 ik lees bij verschillende dat ze ze alsnog opsturen. Al jaren trouwe klant ... beetje service? 


wjb
Wijsgeer
  • February 4, 2020

Nee dat gaan ze niet doen. Je hebt ze ooit gekocht dus het is jouw eigendom.

Misschien wel, eerst maar een horen hoe oud die "draadloze"verbindingsset is en of er dus sprake zou kunnen zijn van garantie danwel van een ondeugdelijk product waarvan een langere levensduur verwacht had mogen worden.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 4, 2020

Je bedoelt toch een draadloos verbindingsset?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 7, 2020

Goedemorgen @Roof, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Indien het gaat om een draadloze verbindingsadapter (DVS), dan kunnen we alleen een nieuwe opsturen indien het nog onder de garantie valt. 

Kan je aangeven welke variant je hebt, wanneer je hem gekocht hebt en een bewijs van aankoop opsturen (indien niet via onze klantenservice aangeschaft maar via de KPN webshop)? Ik stuur je even een privébericht met het mailadres waar je dat naartoe kan sturen. 

Verder wil ik je vragen om even je Forum profiel aan te vullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s). Dan ga ik kijken wat ik voor jou hierin kan betekenen!