Skip to main content

Elke keer als de televisie aangezet wordt valt na een minuut of 10 het signaal weg, duurt ong. 1 minuut. Dan na ongeveer 5 min de 2e keer en dan de rest van de periode dat de tv aanstaat niet meer.  Ook vanalles geprobeerd. HDMI zit in 1, nieuwe kabel. 

 Tv Wifi uit, alleen op netwerk. Hdmi gewisseld. 
Het ligt niet aan de tv. Want als de tv box uitstaat en je kijkt op de tv via een app gebeurd het niet. 

Dit ziet eruit als een melding van de tv zelf. 

Is dit met de app in de tv via wifi?


Beste Peter,
Dit komt als de kpn-box aan staat. Wifi is uit. 
 


Dit ziet eruit als een melding van de tv zelf. 

De box kent bij mijn weten die melding niet. Nooit gehad, ook niet als ik bewust de utp kabel eruit haalde of de wifi verbrak.

🔹Wat mogelijk kan helpen is om de ontvanger Arris vip5202 op een vaste beeldschermresolutie in te stellen.

Heb je de 5202 wel met de televisie verbonden met de daarbij door kpn geleverde hdmi kabel?


Hi @BiaDu

Dit is inderdaad een melding van de tv zelf, waarbij aan wordt gegeven dat er op de geselecteerde bron geen -goed- signaal binnen komt. Kan zijn dat de HDMI ingang die je nu gebruikt een mankement vertoont, is het mogelijk om een andere HDMI ingang van de tv te gebruiken?


Andere hdmi kabel?


Hoe staat het er nu voor @BiaDu? Is de melding inmiddels verdwenen en zo ja, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?


Iedereen bedankt voor jullie reacties en meedenken. Ik heb alles losgekoppeld en vanuit fabrieksinstellingen weer opnieuw ingesteld. En voorals nog blijft het weg 🤗

grt. Bianca. 


Ah heel erg fijn dat het nu goed lijkt te zijn @BiaDu 😃 Bedankt dat je het nog even laat weten!