Skip to main content

Wij krijgen regelmatig vrienden en kennissen die bij ons thuis komen dat ze de zender 192 tv zo geweldig vinden. En dan zeggen die hebben wij  niet ze zouden het ook graag willen. Hebben wij gezegd bij kpn maar niet in het basis pakket.😉

Hoi @cornelis48 ,

Ik ben het helemaal met je eens. Ik zou die zender ook graag zien in plaats van de huidige muziekzender Xite. (Op Digitenne) 

Misschien jouw wens ook nog even hier plaatsen? : 

 


Zeker een leuke zender.

Kan jij de zender ook krijgen via je iTV, @Noordzee ?


Nee @PeterG , ik heb geen pluspakket. Ik heb die zender van de satelliet. 


Hè. Zit die gratis op de sat? @Noordzee .

Ik dacht dat je ook pluspakket had. Maar je hebt dus geen mobiel bij kpn dan.


Nee, ik was vroeger abonnee bij CanalDigitaal.


@Noordzee is echt een man van "televise door de lucht" (satelliet, Digitenne) en heeft blijkbaar weinig of geen behoefte aan de vele voordelen die KPN TV biedt.


Tja, en mobiel abonnementje bij kpn en @Noordzee heeft het pluspakket ook gratis….

(hij gebruikt iTV alleen via de app, @wjb )


(hij gebruikt iTV alleen via de app, @wjb )

Dan moet hij ook een KPN TV abonnement hebben, immers alleen dan is de iTV app te gebruiken.


Heeft ie ook, @wjb . Want dan heeft ie de Digitenne module voor 15 euro ipv 18 euro. 

Maar hij vind hét bezwaar bij de iTV dat de zenders niet zelf te nummeren zijn. (ik vind dat juist wel handig met de communicatie op het forum)

En ach, je hebt 1, 2 of 3 cijfertjes in te toetsen. De zap toetsen gebruik ik nóóit om een specifieke zender aan te zetten.


Het zelf kunnen indelen (nummeren) van de zenderindeling zou ik ook zeer prettig vinden maar eerst maar eens HD-"Glas" op 1.