Hallo!
Ik heb al een tijd internet en interactieve tv van KPN maar wil nu graag gebruik gaan maken van de 2e tv box die ik heb.
Als ik deze 2e box op mijn 2e tv aansluit krijg ik echter de foutmelding 561 (geen verbinding); hij blijft daarbij steken bij het opstart beeld van de box. Ik heb het volgende al geprobeerd:
- 1e (werkende) tv box op de 2e tv box aansluiten - dit werkt gewoon; het ligt dus niet aan mijn setup bij de 2e tv met een draadloze verbindingsset via het elektriciteitsnetwerk.
- 2e (niet werkende) tv box op de 1e tv (waar we al tv hadden met de andere box) aansluiten - dit werk niet; het ligt dus blijkbaar echt aan de arris tv box.
- Stappen bij de hulp pagina van KPN doorlopen (alle andere ethernet kabels uit de Experia Box V10, modem opnieuw starten, KPN box opnieuw starten) - dit werkt niet.
- Abonnement (internet en tv standaard) gecheckt - ik heb wel toegang tot 2 interactieve tv boxes.
Helaas heeft bovenstaande dus niet gewerkt. Weet iemand wat ik nog kan proberen om de tv box aan de praat te krijgen? Of zal ik een nieuwe moeten aanvragen?
Groet