Skip to main content

Als ik de tv aanzet en voor de eerste keer van zender wil wisselen of naar tv gids wil moet ik telkens 2 keer drukken voordat tv gids opent of het eerste cijfer van de zender geaccepteerd wordt. Het maakt niet uit hoe lang de tv+ kastje en tv aanstaan.

Ook heb ik regelmatig dat als ik in de tv gids met P+ of P- een pagina voor of achteruit wil dat de tv gids 2 pagina’s voor of achteruit gaat.

Ik heb de stekker er al 2 keer ruim 30 seconden uit gehad, heb al een reset van kastje gedaan maar niets werkt. Heb ook inmiddels al 3 afstandsbedieningen liggen.

Ik zou een nieuw kastje krijgen maar PostNL punt geeft het niet mee als ik niet gelijk oude kastje in doos afgeef om op te sturen, was er van de week en kreeg kastje niet mee. En door vertraging van sturen van een retourdoos ga ik het niet redden om het kastje op te halen voordat het terug gestuurd wordt. En die doos is zo groot daar passen met gemak 16 kastjes in.

@TMG1961

Herstarten werkt iets anders nu.

Houd de kpn toets op de KPN ab (rechtsboven) ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt.

Kies dan voor opnieuw opstarten.

 

Heb je de batterijen al een keer vervangen?

 

Persoonlijk vind ik ook de ab niet geweldig, maar dat vond ik bij de “oudere” KPN tv decoders ook.

Ik moet soms 2 of 3 keer op de ok toets klikken voordat hij reageert. 


@TMG1961

Herstarten werkt iets anders nu.

Houd de kpn toets op de KPN ab (rechtsboven) ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt.

Kies dan voor opnieuw opstarten.

 

Heb je de batterijen al een keer vervangen?

 

Persoonlijk vind ik ook de ab niet geweldig, maar dat vond ik bij de “oudere” KPN tv decoders ook.

Ik moet soms 2 of 3 keer op de ok toets klikken voordat hij reageert. 

Ik heb de batterijen al eens vervangen. Ook al diverse malen opnieuw opgestart via de methode die je aangaf maar helpt ook niet. Heb nu de 2e afstandsbediening in gebruik en die heeft hetzelfde probleem als de eerste, de 3e ligt ongeopend in de la van bureau. Ligt dus niet aan de afstandsbediening maar zeer waarschijnlijk aan het kastje.

 


Je kunt proberen de afstandsbediening handmatig te updaten bij instellingen.


Je kunt proberen de afstandsbediening handmatig te updaten bij instellingen.

Gedaan en geen updates voor afstandsbediening.


Als ik de tv aanzet en voor de eerste keer van zender wil wisselen of naar tv gids wil moet ik telkens 2 keer drukken voordat tv gids opent of het eerste cijfer van de zender geaccepteerd wordt.

Klopt. Dit is het geval als je eco stand-by (40 seconden opstarten) gebruikt. 

Bij standaard stand-by (2 seconden opstarten) heb je er geen 'last' van.

Zelf heb ik om die redenen de box op de meest gebruikte televisie niet op eco.


Reageer