Skip to main content

Hallo kpn forum,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om twee verschillende providers op 1 huis te hebben(1 voor enkel tv en 1 voor enkel internet) wij hebben laatst een abonement afgesloten bij tweak(een glasvezelprovider) het intenet bij hun is echt helemaal top maar de tv is echt verschrikkelijk. Daarom wil ik graag weten of het mogelijk is om tweak voor glasvezel internet te hebben (want kpn levert geen glasvezel op mijn adres en het internet eat ze wel leveren is echt onwijs traag) en kpn voor tv want dat canal digitaal is echt drie keer niks.

Alvast bedankt voor de hulp.

Hoi @Niels123. ,

Wat jij wil kan niet als het gaat om interactieve TV van KPN.

Andersom kan trouwens wel. Je kunt wel alleen internet van KPN afnemen en TV kijken op een andere manier. 

Wat je wel kunt doen met betrekking tot TV kijken als alternatief voor Canal Digitaal ? : 

1/ Een abonnement afsluiten voor satelliet TV via Joyne

2/ Een abonnement afnemen voor Digitenne via KPN. 

3/ Vrije kijker worden. De NPO-zenders via DVB-T2 en de gratis buitenlandse zenders via de satelliet.  

 

Aanvullende vragen ? Laat maar horen ! 


Hoe traag is het DSL ? Met nog 10Mbps  kan je HD iTV kijken van KPN.


Hoe traag is het DSL ? Met nog 10Mbps  kan je HD iTV kijken van KPN.

Ja, maar ze hebben net internet afgesloten via tweak….

 


Hoe traag is het DSL ? Met nog 10Mbps  kan je HD iTV kijken van KPN.

Ja, maar ze hebben net internet afgesloten via tweak….

Het kost een paar centen, maar je kan gewoon 2 ‘internets’ hebben. Op de ExperiaBox zet je WiFi uit en alleen kabel naar TV-ontvanger. En e.v.t. via iTV app TV kijken via Tweak internet. KPN DSL is maandelijks opzegbaar verkrijgbaar, dus voor 1 of 2 maanden proberen zijn kosten te overzien.


Als Ziggo beschikbaar is kun je tv van Ziggo afnemen. 


Dankjewel voor alle reacties, ik ga even kijken of de kosten te overzien zijn voor een Joyne/digitenne abonement


Digitenne kost vanaf 1 juli 2020 18 euro per maand.

https://digitenne.kpn.com 

Joyne is er vanaf 13 euro per maand.

 https://www.joyne.nl/index.html

 

 


Hoi @Niels123. Klopt het dat al je vragen zijn beantwoord door de anderen hier? Mocht je toch nog vragen hebben, laat het vooral weten.