Skip to main content

Ik heb pas een nieuw huis dus een nieuwe abonnement voor tv.

Daar ik boven en beneden tv wil kijken heb ik twee tv ontvangers besteld.

Echter bij het uitpakken en installeren moet ik beide tv's in poort 1 steken van de experiabox.

 

Moet dit?  of kan de 2e tv ook in poort 2?

 

Ik hoor het graag

Hoe komt u erbij dat ze op poort 1 aangesloten moeten worden? Ze kunnen ook op de andere 3 poorten aangesloten worden, dat maakt niet uit.


Hoe komt u erbij dat ze op poort 1 aangesloten moeten worden? Ze kunnen ook op de andere 3 poorten aangesloten worden, dat maakt niet uit.

Hallo @Nick83 , als je zo naar mij toe gereageerd had, zou ik gevraagd hebben iets vriendelijker te reageren en die 1e zin weg te laten die begint met 'Hoe....'


Hoe komt u erbij dat ze op poort 1 aangesloten moeten worden? Ze kunnen ook op de andere 3 poorten aangesloten worden, dat maakt niet uit.

Hallo @Nick83 , als je zo naar mij toe gereageerd had, zou ik gevraagd hebben iets vriendelijker te reageren en die 1e zin weg te laten die begint met 'Hoe....'

Waarom? Wat is er mis met die vraag? Ik ben wel benieuwd hoe @Gerard Nefs tot deze vraag komt. Staat het in de handleiding ofzo?


Noem me ouderwets maar ik lees inderdaad nog een handleiding om dingen te installeren en daarin staat duidelijk dat tv ontvanger in poort 1 gestoken moet worden...


Dat klopt @Gerard Nefs , dat was vroeger ook zo (oorspronkelijk moest zelfs poort 3 gebruikt worden) en kpn past (vooral “papieren"/PDF) handleidingen niet zo vaak aan. Hoe dan ook, al sinds jaren kun je tv-ontvangers aansluiten op alle 4 (V10a: 3) poorten van de ExperiaBox. 


@Henk2304 

Kijk dat is praat!

Henk bedankt!


Noem me ouderwets maar ik lees inderdaad nog een handleiding om dingen te installeren en daarin staat duidelijk dat tv ontvanger in poort 1 gestoken moet worden...

Dan mag KPN dat wel eens aanpassen...


 

Dank voor je Feedback;  We hebben enige tijd geleden dit, in de handleidingen.

 

In de modemhandleiding staat: Sluit de ethernetkabel met gele stekkers aan op de poort rETHERNET] van je tv-ontvanger en een willekeurige gele Ethernetpoort van de KPN Box.

In de tv ontvanger handleiding staat: Sluit de ethernetkabel met gele stekkers aan op de poort oETHERNET] van je tv-ontvanger en een willekeurige gele Ethernetpoort van de Experia Box (modem).*)

 


 

Dank voor je Feedback;  We hebben enige tijd geleden dit, in de handleidingen.

 

In de modemhandleiding staat: Sluit de ethernetkabel met gele stekkers aan op de poort rETHERNET] van je tv-ontvanger en een willekeurige gele Ethernetpoort van de KPN Box.

In de tv ontvanger handleiding staat: Sluit de ethernetkabel met gele stekkers aan op de poort oETHERNET] van je tv-ontvanger en een willekeurige gele Ethernetpoort van de Experia Box (modem).*)

 

Dat ziet er goed uit. @Gerard Nefs heeft zeker nog een oude versie van de handleiding gekregen.