Skip to main content

Tijdens het invullen van mijn wensen voor het afsluiten van een kpn abbonement stond de "opneem-functie" lichtgrijs gekleurd.

Deze was dus niet aanvinkvaar.

 

Pas bij het selecteren van een 2e tv kastje stond deze "opneem-functie" wel aanvinkbaar

 

Nu zit ik mer 2 tv kastjes terwijl wij er eigenlijk maar 1 gebruiken.

 

Nu is mijn vraag: Kan ik met 1 tv kastje ook opnemen pf moet je er dan echt 2 hebben?(en heb ik alles gewoon fout begrepen)

 

Want zoja dan stuur ik gewoon 1 tv kastje terug.

 

Ik hoor het graag

 

Joost

Het kan wel. Maar u schiet er financieel niets mee op. Opnemen kost bij 1 ontvanger € 4,99. Bij 2 ontvangers is opnemen gratis. En een ontvanger kost 5 euro. Het verschil is dus 12 cent per jaar...


Apart. Ook met één kastje zou je opnemen moeten kunnen aanvinken.

Maar in prijs maakt het niet erg uit. Tweede kastje dus lekker houden lijkt mij.

2 kastjes + opnemen: € 17,50

1 kastje + opnemen (apart dan te nemen voor € 4,99): € 17,49

Vanaf 2de kastje is opnemen inbegrepen.

Met 1 kastje is het los afneembaar (voor vrijwel dezelfde prijs als een tweede kastje...)


Oja klopt dat was het,

het opnemen was volgens mij voor een meerprijs van 4,99 ofzo en een extra tv kastje 5 euro

 

Dan is de keuze snel gemaakt,dat word dus kijken voor een tv voor boven op de slaapkamer ofzo

 

Bedankt voor je antwoord


@Jgmvh 

In principe ben je dan € 0,01 meer kwijt en heb je 2 KPN tv decoders en het opname pakket. 


Dan is de keuze snel gemaakt,dat word dus kijken voor een tv voor boven op de slaapkamer ofzo

Nieuwe tv voor beneden, dan kan de tv van beneden naar boven 😉


Dan is de keuze snel gemaakt,dat word dus kijken voor een tv voor boven op de slaapkamer ofzo

Nieuwe tv voor beneden, dan kan de tv van beneden naar boven 😉

Precies, zo gaat het hier ook "altijd". Nieuwe televisie in woonkamer, oude televisie uit woonkamer naar tuinkamer en oude televisie tuinkamer naar slaapkamer.