Skip to main content

Beste allemaal,

Mijn probleem is als volgt :

Ik heb 2 tv's in dezelfde ruimte staan, met allebei een eigen ontvanger. Allebei de ontvangers zijn van hetzelfde type VIP2952. Allebei de software versies zijn hetzelfde.

Maar als ik op allebei de tv's dezelfde zender aanzet dan loopt op de ene tv het beeld (en geluid) een aantal seconden voor op de andere.

Hoe krijg ik het voor elkaar om dit beeld exact gelijkt te krijgen? Ik heb alle instellingen in de ontvangers al doorgelopen en die staan gelijk. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen! 

 

Met vriendelijke groet,

 

Niels

Hallo Allemaal ik kom hier omdat ik ook op zoek was naar de mogelijkheid om twee of meer tv’s synchroon te laten lopen. 

Dan lees ik antwoorden als, waarom zou je ze gelijk willen laten lopen, of ik zie het nut er niet van in. 

Kunnen die gasten niet gewoon een antwoord geven of  anders gewoon niet reageren? 

Wat gaat jou dat aan waarom hij dit wil. 

Bij mij zit de studeerkamer niet ver van de bij-woonkamer  en als we allebei de tv aan hebben is het hinderlijk dat je het geluid een sec of 4 later of eerder hoort via de andere TV.

Begrijp inmiddels dat het niet zo maar te voorkomen is. 

 

 

 

 


4 seconden verschil is wel erg veel, @jgroz . Als beiden via ITV-ontvanger werken en je op beiden écht live kijkt zal er hooguit een seconde tussen moeten zitten.

 


Betekent de oplossing met splitter, dat je van maar één ontvanger gebruik maak? En dus de extra ontvanger, waarvoor je maandelijks betaalt, niet meer nodig hebt?

Bedankt,

Robert


Als je op beide tv hetzelfde wil zien is het antwoord ja. Het wordt na de ontvanger gesplitst. Â