Skip to main content

Beste KPN,

vorige week maandag is mijn aansluiting opgeleverd en ben ik als nieuwe klant aangesloten. 1gbit glas abonnement incl. 4K tv. Als gevolg van chiptekort maar één 4K ontvanger gekregen. Best balen en teruggang want ook 4K tv op slaapkamer en had al twee 4K ontvangers via vorige provider (xs4all). Nu zie ik tot mijn grote verbazing dat er weer “gewoon” twee 4K ontvangers worden uitgeleverd als je nu besteld. Zou heel graag zo snel mogelijk mijn non 4K willen omruilen. Graag jullie reactie en hulp. 

Goedemorgen @Bram_ , is er al een update te geven over wanneer we de omruilmail kunnen verwachten? Tot op heden nog niks ontvangen. Ben benieuwd en dank voor je hulp alvast. 


Hi @RensFreriks! Excuus dat reactie even op zich liet wachten. Op de achtergrond liep nog overleg en nogmaals “ik weet het niet zeker” wilde ik je niet aandoen. :wink: Op dit moment staat de datum waarop we richten voor 2022. Dit betekent dat het doel is dat iedereen met een 4K pakket en 2 ontvangers op beide ontvangers in 4K de oudejaarsconference kan zien. 


Hi @RensFreriks! Excuus dat reactie even op zich liet wachten. Op de achtergrond liep nog overleg en nogmaals “ik weet het niet zeker” wilde ik je niet aandoen. :wink: Op dit moment staat de datum waarop we richten voor 2022. Dit betekent dat het doel is dat iedereen met een 4K pakket en 2 ontvangers op beide ontvangers in 4K de oudejaarsconference kan zien. 

Dank voor het uitzoeken @Bram_ !