Skip to main content

Hoi hoi,

Is het waar dat er bij de alles in 1 de 2de ontvanger gratis is.?

Wij hebben dit abonnement maar 1 ontvanger gekregen...? 

 

Nicole

Beste @Nicole66 

Welke abonnement heb je nu bij KPN? Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Zo kunnen ze kijken of je wel of niet een 2e ontvanger bij je abonnement hebt. 


De Alles-in-1 abo's dateren al weer van wat langer geleden. Bij Alles-in-1 Basis (tot 50 Mb/s) heb je maar één ontvanger, en standaard geen opnamepakket. Bij Alles-in-1 Standaard (tot 100 Mb/s) heb je 2 ontvangers en het opnamepakket. Na Alles-in-1 kwamen de "internet en tv” abo's en inmiddels is Hussel de actuele abonnementsvorm. 


Ha @Nicole66, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt: bij Alles-in-1 Standaard en Premium kreeg je inderdaad twee ontvangers. Bij Alles-in-1 Instap kreeg je er eentje. Ben je zo voldoende geïnformeerd? Vul anders je forumprofiel aan, we helpen je graag verder 🙂.


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik ga er voorzichtig vanuit dat je vraag beantwoord is. Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.


Wij hebben dit abonnement maar 1 ontvanger gekregen...? 

Maar je kunt er wel een 2de ontvanger bij krijgen voor 5 euro per maand. Zonder je abonnement te verlengen naar Hussel. Wil je ook opnemen erbij, dan gaat dat nogmaals 5 euro erbij kosten. En dan kun je waarschijnlijk beter wel verlengen naar Hussel omdat dat dan goedkoper is denk ik. Bij Hussel is opnemen gratis als je 2 ontvangers hebt.