Skip to main content

Ik heb in me kamer gewoon tv met aansluiting nu wil ik graag in me slaapkamer ook tv kunnen kijken

 

 

alleen het probleem is dat de draad door de hal moet en dan pas door me slaapkamer

of door beide slaapkamers dus door 2 muren 

 

wat is het makkelijkste voor mij een extra kastje of niet ook kwa Prijs? Hoop meer te weten te komen 

Ik heb in me kamer gewoon tv met aansluiting nu wil ik graag in me slaapkamer ook tv kunnen kijken

 

 

alleen het probleem is dat de draad door de hal moet en dan pas door me slaapkamer

of door beide slaapkamers dus door 2 muren 

 

wat is het makkelijkste voor mij een extra kastje of niet ook kwa Prijs? Hoop meer te weten te komen 

Ik heb een hoge kwaliteit netwerkkabel van 25 meter hiervoor gebruikt. Bij mij is dat wel makkelijk, slaapkamer ligt min of meer naast de woonkamer. Twee gaatjes waren ooit al geboord voor de Ziggo Coax kabel. 
Die Netwerkkabel gaat daar nu ook door heen. En alles achter kasten en bed langs. Uit het zicht. Naar een 2e kastje. 
Soms is er in huis ook al een optie om een kabel door te trekken in bestaande buizen. 
Er is ook een verbindingsset te verkrijgen. Signaal gaat dan via twee stopcontacten en de bedrading in huis. 
https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset.htm

Met de iTV App in combinatie met Chromcast of Apple TV kun je ook streamen. Dan is 2e kastje niet nodig.

Kabel is het beste, minder storingsgevoelig. 
En ook nog goedkoper dan verbindingsset 😊