Skip to main content
Hallo,



ik probeer de 2 tv aan te sluiten en ik heb alles binnen alleen het kabeltje wat in de ethernetaansluiting gaat. Die heeft een oranje en een groen lampje. Heb al een paar keer geprobeerd om het te resetten, maar dat lukt niet. Krijg dan in beeld foutmelding en dan een nummer 143 of 301



gr Marloes



Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
Waar gaat dit over? Interactieve tv van KPN? En waar zitten die lampjes op? Op het kabeltje? Waar steek je dat kabeltje in? Ene kant in het kastje, waar zit de andere kant van het kabeltje in?



Ala je het kabeltje uit het kastje haalt en in je laptop steekt, word er dan een nieuwe netwerkverbinding gevonden? Heb je dan internet over dat kabeltje? (WiFi op de laptop even uitschakelen om te testen)
Hallo @Marloesdebusschere, welkom op het forum. Het lukt je niet om een tweede interactieve tv-ontvanger aan te sluiten zo te zien. Het is me ook niet helemaal duidelijk wat er precies rond het kabeltje gebeurt, het groene en oranje lampje zitten links en rechts van de aansluiting voor de kabel. Gaat een daarvan branden als je de kabel erin steekt? Of beide, of geen van beide?

Beide foutcode's die je noemt doen vermoeden dat er geen contact is 301 betekent namelijk dat er geen verbinding gemaakt kan worden en 143 dat de software op de ontvanger niet geladen kan worden. Hoe is dat kabeltje met de Experia Box verbonden is dat een directe kabel of gaat dit via een draadloze verbindingsset?
Beste @Jasper en @Nick83,



Bbedankt voor jullie reactie, maar het is mij gelukt om het aan de praat te krijgen.



Gr Marloes
Goed om te lezen dat het gelukt is @Marloesdebusschere 🙂 Wat was de oorzaak uiteindelijk? Daarmee kunnen anderen mogelijk ook in de juiste richting geholpen worden.