Skip to main content

We proberen al 2 maanden een 2de tv ontvanger te bestellen maar dat lukt niet in MIjnKPN de melding: Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Al meer dan 20 keer gebeld met 0800-0402 maar de medewerkers zeggen elke keer wat anders, weten bijna nooit wat de vorige die ik sprak gedaan of toegezegd heeft ongelofelijk wat een puinhoop ! Gister zou een medewerker de bestelling doen, vandaag weet de volgende medewerker weer van niks, meerdere tickets aangemaakt, contact met IT in India etc…...….…..

Dat loopt op z’n zachtst gezegd niet soepel, @Erik A! Welkom en bedankt voor je bericht/ signaal. Is het inmiddels al opgelost? Mocht dat nog niet zo zijn, dan kijk ik graag met je mee. Wil je dan jouw profiel aanvullen met de volgende gegevens:

  • Postcode en huisnummer
  • Klantnummer
  • Geboortedatum contractant
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer (in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’)
     

Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!


Hallo Shyrin,

Het is nog niet opgelost. Klantenservice zei deze week dat in het domein van contractant geen hardware zichtbaar is en er in december een snow ticket is gemaakt dat nu bij de afdeling LION in behandeling is. Heb vergelijkbaar verhaal op forum gelezen en zelfs gister bij Mr. Frank Visser Wordt u al geholpen gezien. Alle 3 Telfort klanten is mijn indruk.

 

Graag verneem ik van je.

 

Vriendelijke groet,

Erik


Het loopt al een tijdje, zie ik: vervelend dat het nog niet opgelost is. Als het bij deze afdeling ligt, ligt het bij de juiste mensen en wordt het vroeg of laat opgelost. Hopelijk heb je nog extra geduld!