Skip to main content

We hebben vanaf het begin van ons abonnement een 2e Arris tv ontvanger en een 2e dvs1200 draadloze ontvanger. Dit allemaal nog nooit aangesloten. Nu wou ik deze vorige week boven installeren. Maar de tv ontvanger doet helemaal niks. Er brandt geen lampje, niks. Ik wil graag een nieuwe opgestuurd gekregen hebben.

 

mvg B. Bos

Stekker in het stopcontact? En het aan/uit knopje achterop al eens omgewipt?


Jazeker, hij krijgt geen stroom. Niks brand.


Of de adapter is kapot.. kan ik ze beiden voor de zekerheid opsturen en nieuwe ontvangen?


Hi @Bosje81, door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie!

Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds? Zo ja, zou je me dan kunnen vertellen of er wel een lampje brandt op de adapter? Als beide ontvangers een Arris VIP2952 zijn, jou je ook de stroomadapter van de werkende ontvanger kunnen testen op de ontvanger die nu niet werkt. Het is voor mij van belang om te weten of het enkel de adapter is die niet goed functioneert, of dat de ontvanger zelf de boosdoener is. Zodra ik dit weet, kan ik onze logistieke afdeling om hulp vragen, soms hebben ze losse adapters op voorraad en kan daar 1 van bij je bezorgd worden!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!