Skip to main content

Jinek is momenteel in twee delen.
Het blijkt alleen niet mogelijk om he tweede deel op te nemen. Wanneer je die wilt inplannen, weigert de ontvanger met foutmelding: 'deze opname is al gepland’.

Bijzonder irritant.

Kan dit opgelost worden?

Geen reactie!
Waardeloos, dit!


@maanvogel Excuses voor de late reactie. Omdat iedereen thuis zit vanwege Corona is het ook op het forum een stuk drukker. Hierdoor duurt het nu langer dan je gewend bent voor je een reactie krijgt. Erg vervelend dat het niet lukt om het volledige programma op te nemen. Wij krijgen deze gegevens aangeleverd van de zender, in dit geval dus RTL. Zij zijn verantwoordelijk voor de programmering, wij zijn enkel het doorgeefluik. Ik zal deze situatie aan mijn collega's van het iTV team doorgeven, zodat zij het signaal kunnen doorgeven en RTL hiermee aan de slag kan. 


Het staat in de EPG als 2 aparte programma’s, die zul je beide moeten selecteren.

Ik denk idd niet dat kpn hier iets aan kan doen, kan het zijn dat het nu wel goed is en eerder niet omdat  de EPG nog niet aangepast was door de zender.


Klopt. Programmeer je deel 1 en lukt het niet deel 2 te programmeren. Maar is vaak juist deel 2 opgenomen.

Oplossing: neem de herhaling op ietsje later i.d. gids. Die staat er wel in Ă©Ă©n keer in.


Nog een tip: als je Videoland hebt kun je het daarin terugkijken. (onder TV programma's)


dank voor de tips!

 


Jinek staat sinds deze week als een geheel i.d. gids.

En er is ook nog 2 x een herhaling en de beschikbaarheid in Videoland.