Skip to main content

Ziggo Sport levert bij NASCAR het originele Amerikaanse geluidspoor aan maar zoals ik begrijp heeft KPN de keuze hiervoor niet aan staan. Dat vind ik erg jammer, want ik zou graag een abonnement willen nemen, maar niet als ik NASCAR moet kijken met een Nederlandse commentator die in een studio in Nederland verslag doet van wat hij ziet t.o.v. een Amerikaans team van een man of 10 binnen en rond de baan die direct contact hebben met de rijders, de teams, de spotters, enz.

Zou dan in elk geval de mogelijkheid op de webversie/app aangezet kunnen worden? De interface is er al op voorbereid, er is al een knop om het audiospoor te kiezen, maar die staat bijvoorbeeld bij Eurosport niet aan (bij concurrent Ziggo is dat wel het geval)

Goedemorgen @Giant2000, ik begrijp zeker wat je wil. Zou gaaf zijn als die optie er ooit eens gaat komen, zeker met NASCAR kan dit van toegevoegde waarde zijn. Ik zal je verbeteridee/voorstel onze organisatie inslingeren. Hopelijk dat men dit dan gaat uitvoeren.


Zou heel fijn zijn als we in het nieuwe seizoen die optie idd hebben. Ik ben ook Nascar fan en vind het erg jammer dat we niet het originele geluidspoor kunnen kiezen. Hopelijk in 2022 wel