Skip to main content
Beantwoord

2e HD ontvanger

• December 14, 2020
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Tijdens  onze verhuizing heb ik per ongeluk een verkeerde doos afgevoerd met daarin onze 2e HD ontvanger,

Hoe kan ik dit oplossen,  een extra ontvanger bestellen lijkt  mij niet de bedoeling, dan zou zouden er 3 geregistreerd staan.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist doorgezet. Zodra ik een antwoord heb op jouw vraag kom ik er op terug. :blush:

Het is gelukt! Onze logistieke afdeling stuurt een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op. :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @metjasmon. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een tv-ontvanger kwijt bent. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik aan onze logistieke afdeling vragen of zij jou verder kunnen helpen. Ik hoor graag van je!

• Auteur
  • December 15, 2020

profiel gevuld!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist doorgezet. Zodra ik een antwoord heb op jouw vraag kom ik er op terug. :blush:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 17, 2020

Het is gelukt! Onze logistieke afdeling stuurt een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op. :blush: