Skip to main content

Ik heb nu net een 2e tv ontvanger ontvangen voor boven op de slaapkamer. Alleen deze krijgt geen verbinding met internet. Krijg telkens de codes 840, 842 en 846. Beneden heb ik bijna hetzelfde kastje staan en die werkt prima. Boven kan ik alleen geen dsl kabel aansluiten omdat ik daar maar 1 aansluiting van heb in huis en dat is beneden. Hoe kan ik nu boven ook internet krijgen? Heb zo'n USB wifi ontvanger erin gedaan maar geen resultaat. 

Dan heb je een probleem. De ontvanger moet bekabeld aangesloten op de experiabox. Soms werkt een draadloos verbindingsset. Doe kan je los bestellen.https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437812/draadloze-verbindingsset-1200-3-adapters/?pageCount=1&pos=796 aan 2 heb je er genoeg. Je kan ook een set van 2 bestellen. Kijk even op die site.


Startset (2 adapters) voor verbinding via stroomnet. € 80.


Beter is om gewoon een kabel te leggen. Kost ook nog een veel minder dan die adapters.


Hoi @Zutphen32, welkom bij ons op het forum. De tv-ontvanger moet inderdaad wel verbonden zijn met de Experia Box, met een netwerk(UTP)kabel. Dat kan of met een directe kabel of met een draadloze verbindingsset zoals beide al genoemd zijn hierboven.

Lukt het daarmee om de tv-ontvanger aan de Experia Box aan te sluiten?