Skip to main content
Beantwoord

2e kastje wil niet activeren

  • January 13, 2021
  • 4 reacties
  • 209 keer bekeken

Vandaag vervanger voor kapotte TV ontvanger ontvangen (huiskamer) en meteen via mijn KPN de pincode opnieuw ingesteld waarna ontvanger aangesloten en succesvol opgestart.

 

Echter 2e kastje boven vroeg bij het aanzetten nu om abbo gegevens+pincode

Alles ingegeven incl de nieuwe pincode

Wilde niet activeren omdat het maximaal  aantal ontvangers was bereikt ???

ook met ingave van de oude pincode dezelfde mededeling

Heb een abbo voor 2 TV ontvangers

Wat doe ik fout?

 

 

2e kastje

 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @240547KPN. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw nieuwe tv-ontvanger te activeren. Waarschijnlijk is de oude ontvanger nog niet verwijderd uit onze systemen waardoor je de nieuwe ontvanger niet kan aanmelden. Zou je het serienummer van alle ontvangers in huis willen achterlaten in een privebericht? Je vindt het serienummer op de onderkant van de tv-ontvangers. Dan kan ik de oude ontvanger voor jou verwijderen. Laat je ook gelijk jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!

Bedankt voor het achterlaten van jouw privebericht. Ik heb zojuist de oude ontvanger verwijderd uit onze systemen. Laat je mij weten of het nu wel lukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @240547KPN. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw nieuwe tv-ontvanger te activeren. Waarschijnlijk is de oude ontvanger nog niet verwijderd uit onze systemen waardoor je de nieuwe ontvanger niet kan aanmelden. Zou je het serienummer van alle ontvangers in huis willen achterlaten in een privebericht? Je vindt het serienummer op de onderkant van de tv-ontvangers. Dan kan ik de oude ontvanger voor jou verwijderen. Laat je ook gelijk jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2021

Hoi @240547KPN. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw nieuwe tv-ontvanger te activeren. Waarschijnlijk is de oude ontvanger nog niet verwijderd uit onze systemen waardoor je de nieuwe ontvanger niet kan aanmelden. Zou je het serienummer van alle ontvangers in huis willen achterlaten in een privebericht? Je vindt het serienummer op de onderkant van de tv-ontvangers. Dan kan ik de oude ontvanger voor jou verwijderen. Laat je ook gelijk jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!

Bedankt voor het achterlaten van jouw privebericht. Ik heb zojuist de oude ontvanger verwijderd uit onze systemen. Laat je mij weten of het nu wel lukt?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2021

Hoi Vikash,

 

Gelukt

 

Dank voor de snelle reactie

 

Groeten,

Ben Smeets


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan Ben!:blush: