Skip to main content

Goedendag,

 

ik ben al klant bij kpn maar, ik wilde wat wijzigingen laten doorvoeren in mijn tv, internet pakket. Nou prima allemaal totdat we komen bij het stukje:”2e tv ontvanger ( bij 2 tv ontvanger gratis het opnemen pakket).

Dus ik geef aan dat ik de 2e tv ontvanger zou willen en dan dus met het gratis opnemen pakket.

zegt die medewerkster” ja de 2e tv ontvanger lukt niet in het systeem!

Het systeem geeft digitenne aan als zij de 2e tv ontvanger selecteert.

ik zeg “ oke maar hoe gaan wij dit nu oplossen?

Nou zij gaf aan dat ik over 14 dagen als deze contract vernieuwing ingaat, dan even moet bellen met de afdeling verhuizen!

nou heb ik dus een nieuwe overeenkomst waarop de 2e tv ontvanger met gratis opnemen  dus niet vermeld staat.

ik vind dit nogal eng omdat je dan niks kan aantonen.

zij zou op mijn verzoek wel een aantekening hebben gemaakt in het systeem maar dan alsnog!!!

Het is toch raar dat het systeem dit niet kan verwerken? 
ik kan ook niet de eerste zijn met dit probleem????

hoe komt dit nog goed ?? HELP!!!!

p.s dit is vandaag gebeurt

 

 

 

Hi @Beauwee, welkom op het forum. 

hoe komt dit nog goed ?? HELP!!!!

IK HELP GRAAG!!! :relaxed:

Ik moet wel eerlijk bekennen dat het mij niet helemaal duidelijk is wat hier aan de hand is. Ik begrijp dat je je abonnement hebt aangepast en dat je een 2e ontvanger wilt hebben inclusief de opnamefunctie? Zou je dit willen toelichten? 

Het systeem geeft digitenne aan als zij de 2e tv ontvanger selecteert.

Dit kan wanneer we niet meer dan 2 digitale ontvangers kunnen lever op jouw adres, dan is er niet genoeg bandbreedte beschikbaar om dit te kunnen doen. 

Uiteraard kijk ik dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 


Hoi Alex,

 

als het goed is zijn mijn gegevens ingevuld.

nou ik heb een husselabonnement afgesloten vandaag.

En ik koos voor een 2e tv ontvanger, en dan krijg je het opnemen pakket er gratis bij.

maar dat lukte die medewerkster niet in jullie systeem.

zij klikte het aan en ze kwam uit bij digitene! En ze zei dat dit een fout in jullie systeem is .

Je mag mijook bellen als het een beetje onduidelijk is.



hoi Alex_p ,

 

kijk dit is die actie 

Bij  de keuze 2tv ontvangers krijg je het gratis opnemen pakket erbij.

Het  lukte de medewerker niet om dit juist door te voeren in jullie systeem .

Dus nu staat er bij mijn nieuwe overeenkomst dat ik het opnemen pakket heb gekozen🙃 Terwijl ik eigenlijk het 2 tv ontvangers heb gekozen ( kost 5,- euro) en hierbij hoor ik het opnemen pakket gratis te krijgen gedurende de gehele contractperiode.

 

 


@Beauwee hoeveel bandbreedte (Graag bekabeld meten, niet met WiFi) heb je op jou adres? Als er te weinig bandbreedte is kun je geen 2e TV ontvanger aanvragen.


Hi B, zojuist met elkaar gebeld. Fijn dat je tijd kon nemen op een zondag. Zoals afgesproken ga ik onze technische mensen aanspreken om dit op te lossen. Ik neem contact met je op zodra ik iets hoor. :relaxed:


Hi @Beauwee, goed nieuws. Het is inmiddels allemaal gelukt. De 2e ontvanger is onderweg. :smile:


Owwwee wauwwww Geweldig!!! Wat een topservice!

jij hebt mij zo goed geholpen, heel erg bedankt voor je geweldige top service 😊👍🏻
 

bedankt voor alles😉👍🏻👍🏻👍🏻


Graag gedaan uiteraard. :relaxed: