Skip to main content

Goedemiddag,

 

ik maak gebruik van Super Wifi en wil graag 2e televisie aansluiten op bovenverdieping waar extra superwifi punt is. Heb net nieuwe Samsung televisie besteld. Kan ik deze simpelweg op het wifipunt aansluiten of heb ik dan een nieuwe 2e ontvanger nodig?

 

Alvast bedankt voor uw reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Erik

Hallo @Erik S. ,

Je hebt dan inderdaad een tweede ontvanger nodig. Deze ontvanger moet je dan ook met een kabel aansluiten op het internet. 

Een tweede ontvanger kun je aanvragen via Mijn KPN. 

 


Beste Noordzee, bedankt voor uw reactie. Kan ik deze ontvanger dan met een kabel aansluiten op het super wifi punt of is daar meer voor nodig?

 

Alvast bedankt :-)

 

Groet, Erik


Nee, niet op het SuperWifi punt. Je zult een kabel moeten trekken naar het modem. 
 

De SuperWifi is puur voor het WiFi-signaal. 


Ha @Erik S., welkom! Is het gelukt met de tips van Noordzee? Ik wilde je nog even attenderen op de smart tv app voor Samsung modellen van 2017 en nieuwer. Je kunt dan tv kijken zonder tv-ontvanger. Deze app heeft wel iets minder mogelijkheden dan tv kijken via een tv-ontvanger, maar wellicht voldoende voor een tweede tv!


Hi Marcia,

 

dank je wel voor de tip ! De televisie komt bij mijn zoontje op de kamer, kan hij dan ook Netflix kijken en youtube?

 

Groet,

 

Erik

 


Ja ... dan kan. De hele nacht als die dat wil. De vraag is: wilt u dat?

Besef dat er geen mogelijkheid is om in te stellen dat bijvoorbeeld na 10 uur 's avonds Netflix / YouTube niet meer werkt. Je kunt het eigenlijk op geen enkele manier beperken. Je kunt onder bij de Experiabox de stekker eruit trekken... dat kan... 

En er zijn eventueel nog wel wat truckjes. Maar je kunt het niet simpel instellen. Dus bezint voor ge begint.

Er komen hier met regelmaat topics voorbij waarin gevraagd word om de YouTube app door middel van een tijdschema in de avond te blokkeren. Dat kan dus niet.


dit is geweldig nieuws!  hij is pas 9 dus hij gaat zeker niet de hele nacht tv kijken is puur voor de momenten dat ik beneden rust wil en hij en zijn broertjes rustig op zijn kamer een film willen kijken. 

Het enige dat ik dan dus nodig heb is de smart TV app een nieuwe televisie en goed wifi. verder geen kabels of  tweede ontvanger?

 

Groet,

 

Erik


Ok. Een nieuwe Samsung smart tv. Die kun je eventueel gebruiken met de app ja. Dan heeft u geen ontvanger nodig. Op die tv kan ook de app van Netflix geïnstalleerd worden. En je kunt die tv dan ook via WiFi verbinden.


enorm bedankt voor het antwoord, maakt mijn dag helemaal goed. Een hele mooie avond nog ! Groet Erik