Skip to main content

ik betaal voor een 2e tv aansluiting €5 per maand. nu wil ik graag deze 2e tv aansluiten maar ik heb geen 2e HD tv ontvanger voor zover ik weet. Is die wel nodig? Zoja, hoe kom ik daaraan? Zo nee, wat moet ik dan doen om de 2e tv aangesloten te krijgen?

Mark Baan

 

 

Hi @merkbaan welkom op ons KPN forum. Om gebruik te maken van een tweede televisie heb je inderdaad een 2e HD TV ontvanger nodig. Begrijp ik goed dat je er al wel voor betaald maar je nooit een ontvanger gekregen hebt? Mocht je nog niet betalen voor een tweede televisie ontvanger kan je die alsnog bestellen vanuit mijn KPN

 

Als je er al wel voor betaald zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!


Hi jiske, excuses. Probleem is op


Opgelost ga ik vanuit @merkbaan! Veel plezier met je tweede televisie ontvanger! :slight_smile:


Graag wil ik een monteur om 2e tv aan te sluiten


Reageer