Skip to main content

ïk heb het 2e kastje  maar krijg geen verbinding

Ik ben ongeneeslijk ziek en zou graag  vanuit bed tv kijken 


Hoe heeft u de ontvanger aangesloten?


Niemand ïk krijg het niet 


Hi @Mariejose, goed dat je het hier meldt. Joep vraagt op welke manier de tv-ontvanger is aangesloten. Loopt er een internetkabel van het modem naar de tv-ontvanger? Krijg je een foutmelding in beeld of iets dergelijks? Wat zie je precies, zodra je de tv aan zet? Dan kunnen we met je meedenken. 


Is niet aangesloten. Want reageert niet 


Hallo @Mariejose We willen je graag helpen, maar dan moeten we een aantal dingen test en uitsluiten. Dus zou je de ontvanger kunnen aansluiten en hier vertellen wat er gebeurt? 


2e tv aansluiten. 

 

Admin: afgesplitst en naar lopend topic verplaatst


Net of hij is het zoeken 


Het spijt me, @Mariejose . Ik snap nog niet precies wat er precies aan is gebeurd. 

Is dit een nieuw kastje dat je recentelijk hebt gekregen? Je wilt in de slaapkamer kijken? Dan moet er een verbinding naar de slaapkamer komen. Bij voorkeur een lange kabel. Heb jij die?

Die kabel moet aangesloten worden op de experiabox (het modem) en het andere einde van kabel moet in het tv-kastje.  Vervolgens moet er een hdmi kabel naar je tv. 

 

Je kunt trouwens ook met 0800 0402 bellen (gratis) voor directe ondersteuning. 

Mocht je toch hier geholpen willen worden kun je dan je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Ik heb een Experiobox 10A.

Ik wil een 2e tv aansluiten, maar heb ook een buitengebied modem.

Nu loopt er een utp kabel naar het buitengebied modem, kan ik hier een hub tussen zetten en via deze hub de 2e tv aansluiten? 


Je kunt er volgens mij een switch tussen zetten. En wel deze: 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=129


Je kunt er volgens mij een switch tussen zetten. En wel deze: 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=129

Ok bedankt. Ga ik proberen.