Skip to main content
Beantwoord

2e tv aansluiten, foutmelding F12. Wat doe ik verkeerd?

• March 20, 2022
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Mijn man wil een tweede tv aansluiten, maar krijgt het niet voor elkaar en krijgt steeds een F 12 melding... wat doet hij niet goed?

Beste antwoord door Anonymous

Mijn man wil een tweede tv aansluiten, maar krijgt het niet voor elkaar en krijgt steeds een F 12 melding... wat doet hij niet goed?

Hallo @Gerda 59 , hebben jullie 2 tv-decoders in het abo zitten, en de 2e decoder lang niet gebruikt of een 2e decoders elders gekocht. Indien het laatste, zal deze niet gaan werken.

Indien het 1e, even 0800 0402 bellen, het betreft een storing met de 2e decoder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 20, 2022

Ik vermoed dat u die ontvanger al een hele tijd niet hebt gebruikt? 

• Antwoord
  • March 20, 2022

Hallo @Gerda 59 , hebben jullie 2 tv-decoders in het abo zitten, en de 2e decoder lang niet gebruikt of een 2e decoders elders gekocht. Indien het laatste, zal deze niet gaan werken.

Indien het 1e, even 0800 0402 bellen, het betreft een storing met de 2e decoder.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 20, 2022

Ja dat klopt, de tweede is al jaren niet meer gebruikt. Ik ga morgen wel even bellen

.bedankt

peter-keetfm
Wijsgeer

@Gerda 59 

En als je de 2e ontvanger op de plek van de 1e plaatst werkt deze dan wel ?

Om de bedrading bij de 2e tv uit te sluiten 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 21, 2022

Goeie tip. Maar deze is ws echt verouderd... dus we gaan eerst maar wegvegen even bellen vandaag. DankjewelÂ