Skip to main content

Sinds het installeren van de wifi versterker valt onze 2e tv regelmatig uit met de mededeling 'geen bereik’, om vervolgens gewoon weer beeld te geven en dan weer uit te vallen.

Alles al een keer herstart, maar helaas zonder gewenst resultaat.

Hopelijk heeft iemand een idee hoe dit op te lossen.

 

Hoe is het één en ander aangesloten Aan het modem?


Ja, aan de modem.


Is de Wi-Fi versterker en de tv ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed bekabeld?


Ja, direct met kabel op experiaboxv9 aangesloten; erzit verder niets tussen.


Hoi @FransvD en welkom op het forum! Wat gek dat de tweede TV uitvalt sinds de versterker. 😕 Staat er geen bereik in beeld of geen signaal? Zou je een andere HDMI kabel tussen de TV en de ontvanger willen testen? Ik ben benieuwd of dat helpt. 

Zo niet, wil je dan de andere TV-ontvanger (indien je die hebt) op de tweede TV testen? Speelt dit dan ook of gaat het dan wel goed? 


Ha Sanne, we zijn er inmiddels achter dat als we de 2e tv ontvanger met het knopje achter op het apparaat uit en weer aan zetten dat hij het (tijdelijk) weer doet. Dus we denken dat deze tv ontvanger defect is.

Er staat overigens ’geen bereik’ waar normaal gesproken 1080p is vermeld.

De HDMI kabel is in orde. Ik heb de tv ontvangers nog niet omgewisseld. Ga ik ‘even’ proberen.


Top, ik ben benieuwd of het probleem dan met de ontvanger mee verhuist of dat het bij dezelfde TV blijft. Laat je je bevindingen weten?


Reageer