Skip to main content

Goede morgen, ik probeer een extra VIP 5202 voor in de slaapkamer te bestellen maar het lukt mij niet om dit te regelen via mijn KPN. Ik ben nu in het bezit van 1 ontvanger. 

 

Hallo @Palmeras,

Je kan ook altijd kijken of je digitenne als 2e ontvanger wilt. Helaas is het niet zo uitgebreid als interactieve televisie. Maar je kan dan wel in HD naar 30 zenders/28 radiozenders kijken/luisteren. 
Zaken als bijv. pauzeren/opnemen/begin gemist zijn niet beschikbaar bij Digitenne.
Om digitenne te kunnen gebruiken moet natuurlijk wel goed bereik zijn met de zendmast om de signalen door te krijgen. Je betaald i.c.m. met interactieve tv voor Digitenne alleen voor de ontvanger €5,00 per maand, die 18 euro betaal je dan niet.
Het is een tip die ik kan geven en je graag ook wil geven als mogelijk alternatief. 

 


Hallo Chris, bedankt voor deze tip. Ik heb geen idee of digitenne hier goed werkt. Ik woonin het buitengebied en niemand heeft hier digitenne volgens mij. Wellicht kan de moderator bekijken aan de hand van mijn adres of digitenne hier geschikt is? 


Hoi @Palmeras, bedankt voor je geduld.
Ik heb nog geen reactie van de achterliggende afdeling en zo te zien is het ook nog niet opgelost. Ik vraag ze om een update. Ik houd je op de hoogte!


Dank je Thomas, ik wacht het af.


 @Palmeras, het is me gelukt het Sneller internet buitengebied aan te vragen! Ik stuur je nog even een privébericht hierover.


Dat is nog eens goed nieuws voor @Palmeras. Wordt de boel een stuk sneller van. 😉.


Bedankt Thomas voor de moeite hoop dat het een verbetering gaat geven!! Weet jij ook het antwoord op suggestie van Chris betreffende een digitenne als alternatief voor de 2e ontvanger welke blijkbaar niet geleverd kan worden? Geen idee of het bereik hier voldoende zal zijn voor digitenne als 2e ontvanger?

Je kan ook altijd kijken of je digitenne als 2e ontvanger wilt. Helaas is het niet zo uitgebreid als interactieve televisie. Maar je kan dan wel in HD naar 30 zenders/28 radiozenders kijken/luisteren. 
Zaken als bijv. pauzeren/opnemen/begin gemist zijn niet beschikbaar bij Digitenne.
Om digitenne te kunnen gebruiken moet natuurlijk wel goed bereik zijn met de zendmast om de signalen door te krijgen. Je betaald i.c.m. met interactieve tv voor Digitenne alleen voor de ontvanger €5,00 per maand, die 18 euro betaal je dan niet.
Het is een tip die ik kan geven en je graag ook wil geven als mogelijk alternatief. 


Sorry @Palmeras, ik had er helemaal overheen gelezen! Digitenne is op jouw adres ook beschikbaar en er moet genoeg bereik zijn! Mocht het je niet bevallen kun je deze ook altijd na de eerste maand weer per dag opzeggen.
Omdat de vorige wijzigingsorder pas in gaat per 28-07 kan ik tot die tijd nog niks nieuws wijzigen maar als je me tegen die tijd nog een berichtje stuurt kan ik hem alsnog voor je toevoegen.


Voor de meelezers, alles is achter de schermen administratief doorgelopen.
Inmiddels is het gelukt zowel het SIB als de digitenne ontvanger te bestellen!


@Palmeras Ik hoop dat alles naar behoren werkt. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


Het 4G modem geeft niet echt een verbetering. Helaas is hier de ontvangst van 4G ook heel slecht. Op het modem slechts 1 streepje aan ontvangst sterkte.

Digitenne werkt prima!

Thomas, nogmaals bedankt voor de inzet!!

 


@Palmeras, als je deze op een andere plek plaatst ook niet? Het verschilt per plek waar je de beste ontvangst binnenhaalt. 


Helaas Chris de beste plek in de hele woning geeft slechts 1 streepje. Heb ook altijd al problemen met bellen via mobiel door de slechte verbinding met het mobiele netwerk.