Skip to main content

Heb op 12 Jan 2021 2x dvs adapters geretourneerd naar KPN. Op 19e Jan in goede orde ontvangen maar geen bevestiging via email. 

Heb op 24 januari €90,- +€47,50+€10,-  (internet/tv abon)=€155,56 euro betaald en op 1 maart gestorneerd.

2 maanden bellen, gisteren 2 mrt gesproken met mevr.Joret. Deze persoon gaat hier achteraan.

 

Nog steeds geen €90,- euro terug gekregen van KPN!!!

Hallo @Myrs en welkom op het KPN forum! Goed dat je aan de bel trekt.

Wat belangrijk is om te weten, is hoe jij de apparatuur besteld hebt en hoe je dat geretourneerd hebt: afhankelijk daarvan wordt er binnen een dag of enkele werkdagen een terugbetaling in orde gemaakt. Als je dit anders hebt gedaan dan uitgelegd staat bij apparatuur terugsturen, dan kan een terugbetaling langer op zich wachten. Het kan nodig zijn dat we een kopie van het verzendbewijs bij je opvragen en het creditbedrag zal handmatig ingevoerd moeten worden. Ik begrijp dat je eergisteren al contact hebt gehad en dan mijn collega er achteraan gaat: fijn, dat het alsnog geregeld wordt!

Als we vanuit het forum nog iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag!

 


Geachte heer, mevrouw,

Vorige week donderdag 4 maart, heb ik weer gebeld, deze keer is er toch maar een onderzoek ingesteld.

De 2 DVS adapters heb ik op 12 januari 2021 in originele kpn doosjes verstuurd en gestuurd naar het antwoordnummer van de Retouren afdeling in Alphen aan den Rijn.

Er werd mij verteld dat ik binnen 2 werkdagen antwoord zal krijgen.

Met vriendelijke groet,

Myrs

​​​​​​


En ik begrijp dat je nog geen terugkoppeling van het onderzoek ontvangen hebt? 2 vragen:

  • Hoe heb je de DVS set besteld?
  • Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Graag hier een seintje als je dat gedaan hebt, dan kijk ik de stand van zaken voor je na.

Geachte mevrouw Shyrin,

Bedankt voor je reactie.

1. De eerste contact met klantenservice KPN was op 31-12-2020. Uitgelegd over de afstand tussen TV en modem/router Advies: dat ik 2 adapters nodig heb.

Rond begin Januari via post de DVS gekregen,maar 1 opgestuurd gekregen en er werd geen retourformulier meegeleverd.

Paar dagen daarna weer gebeld met klantenservice KPN (ongeveer 7 Jan) en via hun 1 DVS extra toegestuurd gekregen en wederom weer geen retourformulier meegeleverd gekregen.

 

Om deze apparaten aan de praat te krijgen heb ik telefonisch contact gehad maar helaas moest ik ze retourneren.

Op 12 januari 2021 zijn beide DVS in originele Kpn verpakking doosjes verstuurd naar afdeling Retouren.

 

Deze zijn op 17 januari 2021 ontvangen door KPN en verwerkt rond 19e januari.

 

2. Mijn privé gegevens geef liever niet zomaar op KPN forum. Klantnummer zou ik beschermd aan u willen doorgeven.

Nu..op moment nog geen reactie van afdeling Retouren.

Alvast bedankt voor uw reactie!

Myrs


Bedankt voor de extra toelichting!

De gegevens die je doorgeeft via jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators (dat geldt voor alle vakjes waar “prive” achter staat) en anders mag je ook eenmalig een privébericht met jouw klantgegevens versturen.


Zou graag een privébericht met gegevens willen sturen, ik wil graag weten de stand van zaken.

Heeft u of uw collega( die mij vorige week telefonisch geholpen heeft) al antwoord van het Onderzoek van de afdeling Retouren?

Zij heeft een mail daarheen gestuurd met alle informatie (incl. Track&tracé) die nodig zijn voor onderzoek.

We zijn bijna 1 week verder! Terwijl de afdeling Retouren binnen 2 werkdagen antwoord geeft aan de klantenservice!

Ik krijg heb steeds geen €90,-  euro teruggekregen!!

 

 


Zonder jouw klantgegevens kan ik niet nakijken of er al een terugkoppeling van het onderzoek is of dat het bedrag al gecrediteerd is…. Nogmaals mijn vriendelijke verzoek:


De gegevens die je doorgeeft via jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators (dat geldt voor alle vakjes waar “prive” achter staat) en anders mag je ook eenmalig een privébericht met jouw klantgegevens versturen.


Andere optie is om nogmaals te bellen of te chatten met onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Beste Shyrin,

Mijn gegevens vul ik in forum bij profiel via de inlog van mijn KPN ID. Zo kun je kijken wat de stand van zaken is.

Mocht je toch niet kunnen zien..dan vul ik hieronder mijn gegevens.

Groetjes,

Myrcha Nobisdana


Beste Shyrin,

Ik heb in mijn profiel zoveel mogelijk aan informatie zoals klantnummer internet/tv en mobiel erin gezet.

Mijn naam, adres  en mobiel heb ik er ook ingezet.

Ik hoop dat je wat mee kunt! Laat je me het weten? 

 

In ieder geval dank hiervoor!

Groetjes,

Myrcha Nobisdana

 

 


Heel fijn, dank je wel! 

Ik zie dat er nog geen terugkoppeling is vanuit het onderzoek. 

Zij heeft een mail daarheen gestuurd met alle informatie (incl. Track&tracé) die nodig zijn voor onderzoek.

De track and trace code is voldoende om een creditering te verwerken, dus dat heb ik bij deze in orde gemaakt. Op de volgende factuur van Internet en TV wordt de €90,- gecrediteerd. Het wordt automatisch verrekend met de factuur en het eventuele restbedrag wordt teruggestort op het rekeningnummer wat bij ons bekend is.


Beste Shyrin,

Super dank voor je reactie!

Super dat je de creditering ingang heb gezet! Ik hoop dat de financiële afdeling,met name ook je andere collega's op de hoogte zijn waarom er gecrediteerd is, zodat er geen verwarring ontstaat.

Dank je wel!

Dus ik kan er vanuit gaan dat dit eindelijk goed is afgehandeld? De volgende factuur kan ik inzien via mijn KPN ID.

Heel erg bedankt!

Groetjes,

Myrcha Nobisdana

 


Ja hoor, daar mag je zeker vanuit gaan! Geen dank, ben blij dat ik het nu voor je heb kunnen afronden :blush:


Beste Shyrin,

Nog een een paar vragen, omdat je niets meer gehoord hebt van het onderzoek bij afdeling Retouren Alphen aan den Rijn, laat je dat onderzoek zonder terugkoppeling van hun kant zo staan?

Volgende week wordt de volgende factuur aangemaakt,mocht n.a.v nog vragen hebben of iets klopt niet,dan kan ik altijd even contact met je opnemen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Myrcha Nobisdana


Hi Myrcha,

De terugkoppeling wordt gestuurd naar de collega die het onderzoek aangevraagd heeft. Ik vraag mij hardop af of er wel een onderzoek gestart is of kan worden, omdat we normaliter zo’n onderzoek bij PostNL neerleggen en niet bij de afdeling Retouren. Op het moment dat jij een Track and Trace code kunt overleggen (en die had je al doorgegeven aan mijn collega) kan de creditering afgehandeld worden: dat heb ik nu voor je geregeld. 
De creditering wordt automatisch meegenomen en verrekend. Hopelijk op de komende factuur en anders sowieso op de daarop volgende factuur. Als je vragen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen! :grinning:


Beste Shyrin,

Super! Dank je wel.

Collega Derby heeft een Oz gestuurd naar de afdeling Retouren via mail. Dat heeft ze ook bevestigd via email naar mij.

Maar goed je hebt het geregeld.TOP!

De gecrediteerd factuur zie ik nog wel in mijn KPN ID.

Groetjes,

Myrcha Nobisdana


Beste Shyrin,

Super,super,super Dank!

Het is gelukt om het bedrag te crediteren op de factuur en..het resterende bedrag is ook al naar mij overgemaakt.

 

Heel erg fijn dat je mij hebt kunnen helpen!!

Top! En een fijne dag nog!

Groetjes,

Myrcha Nobisdana


Ah, heel fijn deze terugkoppeling: super, dank je wel! Fijn dat het nu helemaal rond is! Ook een hele fijne dag verder! :smiley: