Skip to main content
17 juni heb ik een tv internet abonnement bij kpn afgesloten.



22 juni heb ik mij zelf aangemeld bij Netflix via kpn factuur.



15 juli heeft de monteur mij aangesloten op het glasvezelnetwerk.



De actie periode van 3 maand gratis Netflix was tussen 1 en 31 juli.



Mij is toegezegd dat ik ook in aanmerking kom voor de 3 maand gratis Netflix.



Vandaag krijg ik de factuur, er is toch 10,99 euro afgeschreven.



Mensen die voor de actie periode al lid waren van Netflix krijgen alsnog de 32,97 euro.



Zoals ik al zei ben ik in de actieperiode 15 juli aangesloten en ik was voor de actieperiode al lid van Netflix en ik ben van meening dat ik dan ook recht heb op 32.97 euro.



Disclaimer en voorwaarden actie 3 maanden Netflix cadeau

Deze promotie verloopt op 31 juli 2019. Het Netflix cadeau moet vóór 4 december 2019 worden ingewisseld. Geldig voor 3 maanden op het Netflix Standaard (HD) abonnement (€ 10,99 / maand). Voor bestaande Netflix klanten wordt de waarde van de promotie (€32,97) bijgeschreven op hun bestaande abonnement. Een Netflix-compatibel apparaat (afzonderlijk gefabriceerd en verkocht) en een internetverbinding zijn vereist om dit te kunnen kijken. De aanbieding kan niet worden ingewisseld of gerestitueerd voor geld, onderhevig aan de toepasselijke wetgeving, en kan niet worden ingewisseld voor Netflix-cadeaubon. U kunt de waarde van de aanbieding toepassen op een ander Netflix-abonnement. Ruilen op deze manier kan de duur van de aanbieding wijzigen. Als u een nieuw Netflix-lid bent, brengt KPN na de promotieperiode automatisch de Netflix-abonnementskosten in rekening voor het door u gekozen abonnement op uw KPN-factuur. U kunt uw Netflix-abonnement op elk gewenst moment annuleren. Netflix-service prijzen zijn onderhevig aan wijzigingen.
Hoi @Hielkewerf . Wat jammer dat hier verwarring over is ontstaan. Erg spijtig.

Als ik het goed begrijp heb jij je abonnement omzet in de maand juni. En deze actie is geldig in juli. Dat staat helaas los van het moment van aansluiten en vrees ik dat je buiten de boot valt.

Heb je dat misschien ook bevestigd gekregen in de bevestigingsmail? Want dat is hierbij belangrijk. Op die manier kan ik er werk van maken.
Abonnement gaat pas in op het moment dat de monteur langs is geweest, dat was 15 juli in de actie periode. Tijden het afsluiten was de monteur eerst 5 juli besteld maar later verplaatst. 5 juli is ook binnen de actie periode.



Op het moment van afsluiten was er nog niks bekend over de Netflix actie, anders had ik het wel geannuleerd en later weer aangemeld.
Vanaf 15 juli kon ik pas gebruik maken van het abonnement, het abonnement wat recht geeft op 3 maand gratis Netflix.
De spullen die de monteur nodig heeft word 3 dagen voor de afspraak verstuurd. Ik kan wel iets afsluiten in juni maar kan er niet gelijk gebruik van maken.



Ik kon niet eerder dan 15 juli de monteur thuis ontvangen en gebruik maken van het abonnement.



Ik heb gebeld naar de klanten servers, die hebben er een notitie van gemaakt en ik zou 32.97 krijgen.



Krijg ik deze maand de factuur, is er niks gebeurd.
Helaas werkt het niet zo. Om dit soort misverstanden te voorkomen sturen we ook altijd een bevestiging waarin de actie staat.

Het moment dat de actie er kwam verandert er (tijdelijk) iets in ons order systeem. Alle orders die binnen de actieperiode binnenkomen krijgen dan die creditering. Jouw bestelling was vóór de actieperiode en daarmee zal er nooit een automatische vergoeding gedaan worden. De actie bestond toen immers nog niet.

Het spijt me dat hier verwarring over is ontstaan maar dit is helaas wel de praktijk.
Weet je nog een naam van de persoon die dit heeft toegezegd want ik kan helaas geen notitie vinden waarin dit is toegezegd.
Ik weet de naam niet meer, op het moment dat ik met jullie bel en er word gezegd dat er een notitie van gemaakt is dan ga ik er van uit dat dat gebeurd is.



Mijn telefoongesprekken worden opgenomen door jullie, als je die terug luisterd kom je achter de naam.
Los daarvan heb ik nog steeds recht op de 3 maand Netflix, en aangezien ik 22 juni al lid was geworden van netflix hebben bestaande klanten recht op de 32,97 euro.
Misschien zie ik iets over het hoofd. En vergeef me in dat geval. Maar alles wat ik kan vinden is dat we van 4 juli tot 31 juli een actie hebben gehad waarbij, als je binnen die periode een KPN Internet en TV order.besteld ( geld dus voor nieuwe en bestaande klanten ), je recht hebt op de korting.

Jij hebt niet in deze periode besteld en dan val je, helaas, niet binnen de actievoorwaarden.

Als jij ergens andere actievoorwaarden hebt gevonden, kun je mij die laten zien?(linkje naar de pagina?). Uiteraard zal ik het honoreren als KPN dat ergens zwart op wit verkondigt heeft.
Ik heb het besteld in juni en had in juli pas tijd voor de monteur, dat staat zwart op wit dat hij vrijdag 5 juli langs zou komen en dat is in de actie periode. Omdat ik 5 juni niet kon is het verplaatst naar 15 juli.



Voor 15 juli heb ik niet gebruik kunnen maken van het abonnement.



17 juni is de mail verstuurd:



Geachte heer v.d. Werf,



U hebt een afspraak gemaakt voor het bezoek van 1 van onze monteurs op adres ******. Wij informeren u hierbij over deze afspraak.

Afspraak met de monteur

Datum: 5 juli 2019

Begintijd: tussen 15:00 en 17:00 uur



De eindtijd kan dus later zijn dan 17:00 uur. Wilt u zorgen dat u aanwezig bent? Als u niet aanwezig bent, dan kunnen voorrijkosten in rekening worden gebracht.



Hebt u eerder een andere leverdatum afgesproken? Dan komt deze te vervallen. De afspraakdatum met de monteur is uw nieuwe leverdatum.

Gemiddeld is de monteur 2 uur bezig met de installatie.



Geachte heer v.d. Werf,



U hebt een afspraak gemaakt voor het bezoek van 1 van onze monteurs op adres *****. Wij informeren u hierbij over deze afspraak.

Afspraak met de monteur

Datum: 15 juli 2019

Begintijd: tussen 08:00 en 10:00 uur



De eindtijd kan dus later zijn dan 10:00 uur. Wilt u zorgen dat u aanwezig bent? Als u niet aanwezig bent, dan kunnen voorrijkosten in rekening worden gebracht.



Hebt u eerder een andere leverdatum afgesproken? Dan komt deze te vervallen. De afspraakdatum met de monteur is uw nieuwe leverdatum.

Gemiddeld is de monteur 2 uur bezig met de installatie.



De afspraak wijzigen

Wilt u uw afspraak wijzigen? Dan kunt u dit doorgeven via onze Klantenservice. Dat kan tot uiterlijk 3 werkdagen voor 15 juli 2019. U kunt de afspraak alleen verzetten naar een latere datum.

Bereikbaarheid aansluitpunt

Wilt u ervoor zorgen dat het aansluitpunt goed bereikbaar is voordat de monteur komt? De monteur mag zelf geen meubels of spullen verplaatsen om de KPN diensten aan te sluiten.

Werkzaamheden monteur

De monteur maakt gebruik van de materialen in het installatiepakket. Meer informatie over wat de installatie inhoudt kunt u vinden op kpn.com/installatiemonteur. Wij raden u aan deze site goed te bekijken.

> Meer informatie over de installatie

Herinnering afspraak

Wij sturen u 4 dagen en 1 dag voor de monteursafspraak een sms ter herinnering. Ook zal de monteur u bellen zodra hij naar u onderweg is.

Hebt u nog vragen?

Ga dan naar kpn.com/klantenservice. Of bel gratis https://tel:+318000402 Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.



> Vind uw antwoord



Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer

Directeur Klantenservice







Zoals je ziet is dit allemaal in de actie periode.



Tussen 17 juni en 14 juli heb ik niet van het abonnement gebruik kunnen maken omdat de monteur 15 juli langs is gekomen.



Aabonnement gaat pas in op het moment dat de monteur alles heeft geïnstalleerd. Fat os wederom in de actie periode dus heb ik recht op 3 maand Netflix.



Wat ik niet begrijp dat jij je aanhoud op juni, in juni had ik nog niks, op papier stond dat ik het pas in juli kreeg.



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Toen ik mijn abonnement in Juni afsloot was er nog geen sprake van de actie.



In juli was de actie, aangesloten in juli, dan heb ik daar ook recht op!



Kan iemand anders mij helpen?
Kpn vond het nodig om een monteur te sturen, kpn wou mij van koper af hebben en op glasvezelnetwerk zetten. Sterker nog, het moest anders kon ik het abonnement niet afsluiten en ik had niet eerder dan 15 juli daar tijd voor omdat ik door de weeks ook gewoon moet werken en de monteur weekends niet werkt. 15 juli was ik vrij.



Begrijp je me nu waar ik naar toe wil? Ik kreeg in juni niet gelijk mijn 2e hd ontvanger, dus kon ik er niet gebruik van maken.
ik vrees dat we langs elkaar blijven praten. Helaas kan ik niet doen wat je van mij vraagt. Mijn excuus, daarvoor. Mocht je andere vragen hebben, help ik je daar graag bij.