Skip to main content

Wij hebben gebruik gemaakt van jullie aanbieding voor 3 maanden gratis ESPN. En 2 dagen voor de 3 maanden verstreken waren, weer opgezegd. Ook een bevestiging van de opzegging ontvangen. De beloofde waarschuwings mail aan het einde van de gratis 3 maanden hebben we overigens niet ontvangen. Op de factuur voor maart nu ESPN voor €12,99. Graag dit crediteren. 

Dat zal automatisch gecrediteerd worden denk ik. Ik vermoed dat de factuur al gemaakt was toen u opzegde.


Goedemiddag @Tanoor:blush:

Wat Nick aangeeft, zou heel goed kunnen kloppen. De opzegging van het zenderpakket en de facturatie kunnen elkaar hebben gekruist waardoor de hele maand in rekening is gebracht. Op de eerstvolgende factuur zullen de te veel berekende kosten dan worden vergoed. Houd de volgende factuur dus even in de gaten! Weet je hiermee voldoende?


Oké, vooralsnog voldoende. Ik zal het in de gaten houden. Er zat een week tussen de opzegging en de factuur.


Net de volgende factuur ontvangen. Er vindt inderdaad een verrekening plaats. Maar net niet helemaal: de periode van 3- 8 maart moet ik wel betalen. En zo wordt er maar €10,67 verrekend ipv € 12,99. Niet een verschil om je druk over te maken, maar waarom zo’n verrekening niet gewoon wel kloppend? Zeker na de uitnodiging de factuur even in de gaten te houden. Loop je wel het risico dat iemand dat ook echt doet.


Hoi @Tanoor, goed dat je hier melding van maakt. Precies de reden waarom ik je vroeg om de factuur in de gaten te houden. Zo'n verrekening wordt automatisch door het systeem gedaan, vermoedelijk door de korte maand februari is hier iets mis gegaan. Mijn excuses voor het ongemak! Ik ga de overige € 2,32 vergoeden zodat het gehele bedrag à € 12,99 verrekend is.