Skip to main content

Heb me aangemeld voor 3 maanden gratis pluspakket maar bij de laatste factuur heb ik niet de volledige korting gekregen… betaal 9.99 en krijg 5.71 korting in plaats van de volledige 9.99. waarom is dit?

Hi @Janwillem79, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Als je een zenderpakket met korting inschakelt, dan gaat dit per direct in. Ook als het in een lopende factuurperiode is. Hierdoor kan het voorkomen dat de kortingsperiode anders loopt dan de factuurperiode. 

Voorbeeld:
Je zet het Pluspakket aan op 19 november, dan loopt de korting tot 19 februari. Als de factuurperiode loopt van 4 februari tot 4 maart (ik heb geen gegevens van je, dus ik weet niet wanneer jouw factuurperiode precies is), dan is het Pluspakket gratis tot 19 februari. Voor de periode van 19 februari tot 4 maart worden dan kosten in rekening gebracht voor het Pluspakket.

Dit komt omdat je de facturen in het voren betaalt. Als je het Pluspakket uitschakelt, dan zal op de volgende factuur een verrekening komen van het teveel betaalde bedrag. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!