Skip to main content

Beste,

De actie van 3 maanden gratis een zenderpakket naar keus. 
Ben ik hier te laat voor?

Hopelijk is er iemand van KPN die het toch nog door de vingers kan zien en deze bij mij kan aanzetten(hindipakket) 😅😅

Groet

De actie liep tot 30-11 @Rietish. Ik zou dit graag voor je aan willen zetten, maar ik mag en kan dit niet meer gratis doen helaas. Het spijt me.   


Ik ga je hopelijk toch nog blij maken @Rietish. Ik heb namelijk net met een collega gesproken die het voor elkaar heeft gekregen om bij een andere klant alsnog het pakket 3 maand gratis aan te zetten. Als je wil kan ik daarom alsnog het Hindi pakket 3 maand gratis voor je aanzetten. Let er dan wel op dat je zelf het pakket weer op tijd uitzet, mocht je er niet voor willen betalen. We willen iedereen natuurlijk gelijk behandelen :)  Wil je dit, laat me het dan nog even weten!  


@Niek_

Ach nee dat meen je niet. 
 

Top dank je wel!!!

En mocht mijn vrouw het iets vinden zal ik het behouden.

Dank je

 


Het Hindi pakket heb ik bij deze voor 3 maand gratis aangezet. Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden :) 


Dank je wel @Niek_ 


@Niek_ 

Het werkt nog niet. Klopt dit?


Het kan maximaal 24 uur duren voordat het pakket zichtbaar is. Maar meestal gaat dit sneller. Je kunt eventueel je ontvanger even van het stroom halen. Soms zorgt dit er voor dat de nieuwe data sneller wordt opgehaald.