Skip to main content

Goedendag! Ik zie net mijn rekening voor aankomende maand en schrok behoorlijk. Ik heb gisteren de zenders stopgezet die ik drie maanden gratis mocht kijken. Dat zou ik kunnen doen tot en met 28 oktober. Ik heb dat netjes gedaan en nu krijg ik de rekening dat ik dit een maand toch nog moet betalen: €125,40. Dat vind ik niet zo netjes. Ik houd me aan jullie regels en zeg het op. Wordt de rekening nu alsnog veranderd? 

Ja... die rekening is een week geleden al gemaakt. Volgende maand krijgt u het bedrag weer terug. Hoop ik voor u.


Hallo @EHeslinga, welkom. 

Ik betwijfel of zo'n hoog bedrag enkel door het zenderpakket komt. Op MijnKPN kan jij jouw facturen terug vinden, zie je daar wat raars? 

Zoal @Nick83 aangeeft, kan het zijn dat je vooruit betaald hebt. In dat geval krijg je automatisch het bedrag terug op de volgende rekening. 

Ja... die rekening is een week geleden al gemaakt. Volgende maand krijgt u het bedrag weer terug. Hoop ik voor u.

 


Ik betwijfel of zo'n hoog bedrag enkel door het zenderpakket komt. 

125 euro is inderdaad flink. Maar ik weet niet wat die normaal betaald. 


Lees de reactie eens rustig na @CorL  en dan wat je zelf schreef.

Je reageert niet inhoudelijk op de vraag en roept dat de reactie wel weer door de mods als beste antwoord gemarkeerd zal worden, en dit doe je vaker, steken onder water geven zodat anderen het niet zien, maar helemaal niks toevoegen aan de vraag of discussie.

En ja, ik kan het soms ook.:hugging:

@Hanna_ Ik lees drie gratis pakketten, een basis setje, 50/5(0) internet, tv en telefoon zit je al rond de 60 euro, als je 3 pakketten van 15 euro gratis aan hebt staan zit je zo boven de 100 euro, dus 125 vind ik niet zo gek als je wat extra zaken afneemt boven op de basis.


Voor de meelezers: Ik heb meerdere berichten, waarin niet inhoudelijk werd gereageerd verwijderd. 


Hoi, laat ik maar even duidelijk zijn… ik betaalde hiervoor rond de €86,-. We kregen de kans om drie pluspakketten te kiezen voor drie maanden gratis. Als je dan het stopzet op de laatste dag, dan mag je betalen voor de drie pluspakketten die maand. Ik heb dus €125,40 moeten betalen, terwijl ik de zenders stopgezet heb en niet eens kan kijken. Dus je betaalt veel geld (ook al heb je het op tijd gestopt) en je krijgt het niet te zien meer op tv. De reguliere zenders kosten zo extra veel geld. 


@EHeslinga,Bij alle providers, dus ook KPN betaal je vaste kosten een maand voor uit, verbruiks kosten, zoals een film huren of bellen betaal je achteraf, doordat de factuur eerder is aangemaakt dan dat je de pakketten hebt uitgezet staan deze op de huidige factuur, volgende factuur word een stuk lager, dan worden die kosten weer gecrediteerd, je betaald uiteindelijk niet voor iets wat je ook niet kan gebruiken.


Ik hoop dat het zo gaat!


@EHeslinga, houd je ons op de hoogte of het bedrag ook daadwerkelijk wordt gecorrigeerd op de volgende factuur? 


Ik ga m’n best doen! 😉