Skip to main content

Hallo ik lees hier van 3 maanden gratis voor een extra parket maar ik heb die e mail nooit gehad en wij zijn al meer als 30 jaar klant van KPN met alles inclusief 2 mobiele telefoons. 

 

MvG

Ik ook niet, ben al lid si sinds 1984.


Hier ook geen mail van gehad dacht ik.

Maar vaak vind je de aankondiging ook in dit forum.

Zie ook hier.

Maar ik zie niets over 3 maanden extra pakket.

Waar heb je dat gelezen? 


Hi @JoHem. Ik denk graag mee. 

Zou ik ook mogen weten waar je dit precies hebt gezien? En ging het hier om een specifiek pakket? Ik ken wel de weekenddeal voor nieuwe klanten met 3 maanden korting, maar dat was niet een zenderpakket. 


Ik heb ook hier op het forum gelezen maar ook van mensen bij ons in de buurt dat ze daar een e mail voor hadden gekregen 


Niet iedereen krijgt deze aanbieding waarschijnlijk. KPN kiest daar "willekeurige" klanten voor uit.

Zo zijn er ook klanten die bijvoorbeeld 100 mbit internet hebben en zomaar een verhoging naar 1000mbit krijgen. Of sommige klanten krijgen gratis 25 GB extra data op hun mobiele abonnement. 


dit is de marketing strategie van kpn, nieuwe klanten binnenhalen maar bestaande klanten daarvoor laten betalen, want we gaan toch niet weg. Complete desinteresse in degene die de salarissen van die markerteers betalen. 

Net als zorg, energie en internet zou dit gewoon gereguleerd moeten worden. Geen gezeur met hippe marketeers die alleen maar bezig zijn met applaus op de vrijdagmiddagborrel


Dit heeft niets met nieuwe klanten te maken @emielstroeve


klopt, maar we weten allemaal dat nieuwe klanten voorgetrokken worden tov bestaande klanten.


klopt, maar we weten allemaal dat nieuwe klanten voorgetrokken worden tov bestaande klanten.

Die krijgen een welkomstcadeau/korting. Maar dat heeft niets te maken met wat in dit topic besproken word.


volgens mij krijgen willekeurige klanten ook gratis een snelheid upgrade.


Hallo ik lees hier van 3 maanden gratis voor een extra parket maar ik heb die e mail nooit gehad en wij zijn al meer als 30 jaar klant van KPN met alles inclusief 2 mobiele telefoons. 

 

MvG

Hallo @JoHem ,

In het begin van dit jaar zijn dat soort “aanbiedingen” verstuurt. Je moet dan wel in MijnKPN toestemming gegeven hebben aan KPN om jou per e-mail te mogen benaderen. 
 

Ik heb er niet aan meegedaan en zal dat ook nooit doen. 
 

Want je past namelijk gewoon jouw abonnement aan met daarbij de eerste drie maanden dat aanvullende pakket gratis. Maar als je zelf niet opzegt na drie maanden, dan ga je er ineens voor betalen. KPN hoopt uiteraard dat jij niet gaat opzeggen na drie maanden. 
 

Als ze het “kado” na drie maanden automatisch zouden stopzetten, dan zou het anders bij mij overkomen. Maar dat doet KPN niet. 
 

Er zijn hier op het forum genoeg topics te vinden van klanten die boos waren dat ze na drie maanden ineens moesten betalen. Zij hadden dus niet door dat ze eigenlijk gewoon een betaald abonnement waren aangegaan met de eerste drie maanden gratis. 


Gratis? Wat? Waar? 😐 Dat woord is toch als honing voor een beer voor een Nederlander, hè.

Even de mails sinds juli bekeken. Staat nergens “eerste 3 maanden gratis” voor welk pakket dan ook.

En wat heb je aan een pakket wat je na de gratis periode van maar 3 maanden toch weer opzegt? Opnames zijn dan ook niet meer toegankelijk.

En het waren vast niet alle mogelijke pakketten. Vaak alleen pluspakket, duits pakket e.d.