Skip to main content

Zoals de titel zegt, ik heb er maar 2 (vraag me ook af hoelang ik al voor een derde betaal trouwens).
Ik zou dan ook graag die 3de willen ontvangen (de 2 die ik heb zijn net vervangen, dus ik wil graag dezelfde versie)

Hoi @dikster, dat is gek! Je hoort natuurlijk wel gewoon alle ontvangers die in je abonnement zitten ook te hebben. Ik zie hier dat er twee ontvangers aangemeld zijn. maar dat er inderdaad wel drie in het abonnement zitten. Die 3e ontvanger zit ook al geruime tijd in je abonnement. Ik kan ongeveer anderhalf jaar terugkijken in je facturen, en ik zie hem daar al er op staan.

De vraag is dan nu, wil je die derde ook ontvangen, of is twee prima en moet hij gewoon verwijderd worden? Ik kan niet een ontvanger los nasturen. Dus ook als je de derde wel wilt ontvangen zal dat gedaan moeten worden door hem te verwijderen, en dan opnieuw toe te voegen.

Je kunt dit zelf regelen via je MijnKPN, dat is de snelste manier. Je krijgt, vanuit het verwijderen, dan een bericht over het terugsturen van de ontvanger. Dat kun je dan natuurlijk negeren. Zodra deze wijziging dan voltooid is, kun je de ontvanger opnieuw aanvragen en heb je hem ook binnen 5 werkdagen in huis. Welk type ontvanger het wordt is alleen niet van te voren aan te geven. Hoewel ik wel verwacht dat het hetzelfde model zal zijn.