Skip to main content

Ik heb zojuist een derde tv-ontvanger besteld en heb een experiabox v10a. Nu las ik in dit topic dat ik dan kosteloos een switch kon krijgen: Link naar topic

Hoe kan ik aan zo'n switch komen? Mijn contact gegevens staan in mijn profiel.

Alvast bedankt,

Jan-Willem

Hoi @psvjw82, welkom bij ons op het forum. De V10a heeft maar 3 netwerkpoorten inderdaad, een switch is dan mogelijk. Ik stuur je een toe, deze zal je binnen enkele dagen ontvangen!


Bedankt 😃


Hallo,

Ik heb nog een vraag. Ik heb geen retour doos ontvangen voor mijn oude TV-ontvangers? Ik kan ze ook terugsturen in de doos waarin ik de nieuwe TV-ontvangers heb gekregen.

Naar welk adres moet ik dit sturen en moet ik nog mijn gegevens toevoegen op een briefje in de doos? Ik meen dat ik dat in het verleden wel eens gedaan heb.

Groeten,

Jan-Willem


U heeft Motorola ontvangers omgeruild met de inruil tool? Of wat is de situatie precies? Waarom wilt u ontvangers terug sturen?


Ik heb 4K abonnement afgesloten en tegelijkertijd van 2 naar 3 ontvangers gegaan. Ik heb 3 4K ontvangers gekregen. En nu heb ik 2 oude ontvangers over. 

Betreft een Arris VIP2952 V2 en een Motorola VIP1853.

 


Raar. Normaal gesproken zou je die op het post nl punt om moeten ruilen dacht ik. En krijg je een mail met info over hoe je dat doen moet en welk adres je op de doos moet zetten.


Hi @psvjw82, die oudere ontvangers moeten inderdaad wel teruggestuurd worden. Je hoort hier een retourdoos voor te krijgen, maar er lijkt iets niet helemaal goed gegaan te zijn met het verzenden daarvan. Ik heb je nu alsnog een retourdoos toegestuurd, binnen enkele dagen zal je die ontvangen zodat je de oude tv-ontvangers naar ons kan terugsturen.

 

Raar. Normaal gesproken zou je die op het post nl punt om moeten ruilen dacht ik. En krijg je een mail met info over hoe je dat doen moet en welk adres je op de doos moet zetten.

Bij een wijziging van het abonnement (zoals psvjw82 heeft gedaan) is dat niet het geval, dan wordt de apparatuur gewoon opgestuurd. Er hoort dan een retourdoos meegestuurd te worden waar de oude apparatuur in teruggestuurd kan worden. Als een ontvanger om wordt geruild i.v.m. een defect of via de omruiltool gaat het op de manier die je noemt :slight_smile: