Skip to main content

Inderdaad , dat vermoeden heb ik ook , 2 van de 3 adapters werken , bij de derde branden alleen de beide buitenste lampjes wit aleen de middelste niet, hoe nu verder een nieuwe adapter via kpn.???

Ook deze moet dan weer gekoppeld worden.???

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Het is nog maar de vraag of je electriciteitsnetwerk nog geschikt is voor draadloze verbindingsets.  Het type 200 is oud en werkt vaak niet meer. Op de site van Devolo staat de devolocockpit waarmee je de draadloze verbindingsets kan beheren.  Wellicht helpt dat het probleem op te lossen.  Zoniet dan is een kabel trekken de oplossing.  Dat werkt altijd en is stabiel. 


@Roniek Het gebruik van de DVS200 hoeft in principe geen probleem te zijn. Met de Devolo-cockpit kunnen deze, zoals @Joep1965 al aangeeft, wel prima beheerd worden.
Piet.


Inderdaad , dat vermoeden heb ik ook , 2 van de 3 adapters werken , bij de derde branden alleen de beide buitenste lampjes wit aleen de middelste niet, hoe nu verder een nieuwe adapter via kpn.???

Ook deze moet dan weer gekoppeld worden.???

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Hou het knopje wat erop zit, onderop, 4 sec ingedrukt. Lampje gaat knipperen. Doe dit ook op de DVS die bij je modem zit. Mag 2 minuten tussen zitten geloof ik. Als het goed is vinden ze elkaar weer.


Hoi @Roniek, ben je geholpen met bovenstaande tips? Heb je de derde adapter inmiddels weer werkend gekregen?