Skip to main content

Hoi, 

Onze 3e box doet het niet meer opeens?

Hallo @Nanh,

Heb je deze ontvanger aangesloten via DVS (draadloze verbindingsset) of rechtstreeks naar het modem? Ik vermoed namelijk dat de verbinding met de dvs is weggevallen (rood lampje of geen huisje). 


Via internet kabel

 


Net als andere 2


Via internet kabel

Als je die TV ontvanger omruilt met één van de andere twee, doet hij het dan wel?


Die van boven naar beneden gebracht. Toen deed ie het beneden wel.

 


Dus licht aan kabel, dan


Zit knik in kabel dan, maar vanochtend deed ie het wel


Opeens niet meer we zijn niet aan kabel geweest


Ik heb kabel omgedraaid en toen deed ie van beneden niet meer, kan het aan uitgang zijn. 


De gele uitgang met wan erop, als daar inzit doet ie niet.


Kan ik deze niet gebruiken?

 


De gele uitgang met wan erop, als daar inzit doet ie niet.

Aha, je hebt een V10a.

Nee, die poort kan je niet gebruiken.


Die van modem in gele wan uitgang en van 3 boxen in overige 3 uitgangen even proberen.


Met deze combinatie doet ze het geloof ik wel, derde gaf steeds foutcode 143 aan. Maar is nu software aan het updaten. Dus we komen al iets verder.


Dus de kabel van modem moet altijd in de wan uitgang. 


De 3e is nog aan het updaten, dus ik denk dat wel goed komt nu. Top, bedankt.

 


@Nanh Welkom hier! Lekker bezig hoor. Je kunt de 3 (gele) LAN poorten achterop het modem gebruiken om de tv's aan te sluiten. 
Volgens mij was je hier inmiddels achter en is de software geladen. Kun je alweer tv kijken? Laat het maar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen. 


We doen ons best. En ja hoor, had ook al bedankt ervoor. Fijne dag verder. Is al gelukt. 


Er is maar 1 gele wan uitgang en 3 witte uitgangen. Ik geloof dat wij andere modem hebben. Maar goed is al opgelost. Dag.


Dit is de v10a:

En die heeft geen 3 witte uitgangen. En een andere box van KPN met 3 lan poorten is er niet. Ze hebben er verder allemaal 4.


Reageer