Skip to main content
Wij hebben een KPN compleet pakket en twee tv ontvangers. Nu wil ik graag een derde bestellen. Er staat op de site dat er op ons adres 5 tv ontvangers mogelijk zijn, maar ik kan een derde tv ontvanger niet aanvragen. Kun je me helpen. ook wil ik graag weten wat de kosten zijn van een derde tv ontvanger.



*Admin: eigen topic aangemaakt.







Een derde ontvanger 5€per maand 👍
Hi Paula, welkom op het forum.



Ik moet je helaas teleurstellen. Op de website wordt er inderdaad getoond dat er 5 ontvangers mogelijk zijn, echter gaat het om Digitenne vanaf de 3e. Zie hieronder. Dit komt door de bandbreedte op je adres. Er kunnen maximaal 2 digitale ontvangers worden aangesloten.



De Digitenne kan ik voor je in orde maken mocht je dit willen.




Hi Paula, welkom op het forum.



Ik moet je helaas teleurstellen. Op de website wordt er inderdaad getoond dat er 5 ontvangers mogelijk zijn, echter gaat het om Digitenne vanaf de 3e. Zie hieronder. Dit komt door de bandbreedte op je adres. Er kunnen maximaal 2 digitale ontvangers worden aangesloten.



De Digitenne kan ik voor je in orde maken mocht je dit willen.





@Alex_P ik vind dat dit wel beter geïnformeerd mag worden. Dan klopt die website gewoon niet. Dit is wel erg misleidend. 😒 Ik zie ook dat de klant de eerste TV ontvanger gratis krijgt. Dus dan heeft deze klant de “Basis” pakket bij jullie. Want bij een hogere abonnement zijn er 2 TV ontvangers gratis.


@Alex_P ik vind dat dit wel beter geïnformeerd mag worden.




Ik volg je niet helemaal geloof ik. Dat staat letterlijk in beeld, zie mijn plaatje, dat het vanaf 3 ontvangers om Digitenne gaat. Dat plaatje is als voorbeeld, let niet op de prijs. Paula heeft het pakket met 2 ontvangers in de prijs inbegrepen.
Ik volg je niet helemaal geloof ik. Dat staat letterlijk in beeld, zie mijn plaatje, dat het vanaf 3 ontvangers om Digitenne gaat. Dat plaatje is als voorbeeld, let niet op de prijs. Paula heeft het pakket met 2 ontvangers in de prijs inbegrepen.

Paula heeft 2 ontvangers, waarom staat er in het plaatje: “De eerste TV ontvanger is gratis”, i.p.v. 2 TV ontvangers gratis. Dat bedoel ik, want ze heeft dus Internet + TV Standaard. 😉
Paula heeft 2 ontvangers, waarom staat er in het plaatje: “De eerste TV ontvanger is gratis”, i.p.v. 2 TV ontvangers gratis. Dat bedoel ik, want ze heeft dus Internet + TV Standaard. ;)

Maar wie zegt dat Paula Internet en TV heeft en niet Internet en TV basis met een extra TV ontvanger?