Skip to main content
Hoi, ik heb een 3e tv neergezet en ook een KPN ontvanger. Echter na het invoeren van abbonementscode en pincode krijg ik de melding dat ik reeds 2 tv's heb aangesloten en dat dit max is van mijn abbonement. Hoe zorg ik ervoor dat ik ook op mijn 3e tv kan kijken? Lijkt op een abbonements issue....
Hoi @Wijnand50. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze melding te zien krijgt. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is en jou verder helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Goedemiddag,

Heb zojuist alle gegevens ingevuld.
Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat er een maximale internetsnelheid van 71 Mbit/s mogelijk is op jouw adres. Een 3e tv-ontvanger zou daarom geen probleem moeten zijn. Ik heb zojuist het iTV-profiel aangepast, als het goed is zou het nu wel moeten lukken. Wil je nog eens proberen om de 3e tv-ontvanger aan te melden? Ik hoor graag van je of het is gelukt. 🙂
Hij werkt! Bedankt voor de snelle service:)
Graag gedaan @Wijnand50! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. 😀

Reageer