Skip to main content
Beantwoord

3e tv ontvanger bestellen lukt niet

• July 23, 2021
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Alf64
Nieuwkomer

Ik wil graag een 3e tv ontvanger bestellen, maar dan krijg ik het bericht dat het niet mogelijk is!

wat is daarvan de reden?

mvgr

Alfred

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hoi @Alf64! Heel erg fijn dat je al wat klantgegevens ingevuld hebt in jouw profiel, zo heb ik kunnen nagaan dat er sprake is van een systeemfout waardoor het bestellen van extra diensten en opties nu niet mogelijk is.

Ik zie ook dat je er al contact over hebt gehad met een collega: deze heeft al een melding gemaakt richting een achterliggende afdeling om het op te lossen. Daar is het wachten nu op! :fingers_crossed_tone4:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 23, 2021

Ik wil graag een 3e tv ontvanger bestellen, maar dan krijg ik het bericht dat het niet mogelijk is!

wat is daarvan de reden?

mvgr

Alfred

Mogelijk heeft u een trage verbinding? Of heeft u glasvezel? 

Alf64
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 23, 2021

Dank Nick voor je reactie,

Ik heb glasvezel en geen trage verbinding.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • July 24, 2021

Hoi @Alf64! Heel erg fijn dat je al wat klantgegevens ingevuld hebt in jouw profiel, zo heb ik kunnen nagaan dat er sprake is van een systeemfout waardoor het bestellen van extra diensten en opties nu niet mogelijk is.

Ik zie ook dat je er al contact over hebt gehad met een collega: deze heeft al een melding gemaakt richting een achterliggende afdeling om het op te lossen. Daar is het wachten nu op! :fingers_crossed_tone4:
Â