Skip to main content

hai, ik heb kpn compleet thuis. Ik wil een 4 e tv aansluiten. Moet ik dan overstappen op kpn zakelijk zoals ik lees op internet of kan ik op een andere manier een 4 e tv aansluiten. Alles is draadloos via internet nu.

Geen idee waar je dat leest. De abonnementen via Zakelijk zijn precies hetzelfde wat TV aangaat.

Het ligt voornamelijk aan de beschikbare bandbreedte op je adres. Via glasvezel geen probleem; je kan tot 6 TV ontvangers. Maar via de koperdraad zijn er beperkingen.

Het is overigens niet aan te raden om 4 ontvangers via een stopcontactadapter te laten lopen. De snelheid op de adapterset loopt dan te veel terug.

In MijnKPN kun je zien hoeveel ITV ontvangers je kunt toevoegen.

Er zullen ook Digitenne-ontvangers mogelijk zijn om toe te voegen, maar die zijn beperkt qua mogelijkheden en zenderaanbod.


Goedemorgen @Judithvanheijst, welkom op het forum. Afhankelijk van de mogelijke snelheid op jouw adres kun je meerdere televisie aansluitingen nemen bij KPN. Zoals @PeterG al aangeeft kun je de mogelijkheden zien in MijnKPN. KPN gebruikt om de digitale ontvangers zonder al te veel kabels aan te sluiten, adapters via het stroomnetwerk. Wij raden wel af om meer dan 2 televisie aansluitingen via deze adapters aan te sluiten.

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1: